lørdag 27. februar 2016

Oppdateringer fra lørdagens treningskamper

Sola skinner, og jeg skal se to treningskamper i dag. Først Gjelleråsen mot Høybråten & Stovner, så Korsvoll mot Aurskog-Høland. Jeg oppdaterer.



Kampene spilles:

12:00 Gjelleråsen - Høybråten & Stovner
14:15 Korsvoll - Aurskog-Høland.

Oppdateringene starter like før 12:00.

Både GIF og AHFK mangler mye folk i dag. Det er vinterferie, skader og sykdom. Det er nesten så jeg håper på å spile selv i en av kampene. Tar med adidasene.

I dag spilles og Sander - Skedsmo, Oppsal - Eidsvold Turn og Fu/Vo . Kolbu. Mye snadder rett og slett.

Oversikt på treningskamper.


3 min: Maazouzi alene med keeper. Får dårlig touch.

5 min: HS med god heading etter en corner. Reddes.

10 min: Begge lag triller mye ball. Blir mange brudd og en rotete kamp til nå.

Litt ampert etter en tøff takling av GIF. HS irriterte.

15 min: HS prøver å spille seg ut mistet ballen gang på gang. Treneren oppmuntrer de til å fortsette.... Maazouzi nærme nå. Kommer scoring snart.

17 min: 1-0 til GIF. Maazouzi. Stor feil av HS. Straffet som nevnt over her.

21 min: Der får HS en sjanse etter en feil av keeper. Skuddet i nettveggen.

Hjelkerud ser litt lettere ut i år. God start.

Nå skal det sies at HS er svake også.

28 min: 2-0. Per scorer. Veit ikke etternavn. Setter fint inn en volley.

35 min: GIF har full kontroll. De er to hakk bedre. 

37 min: Stor sjanse til HS. GIF svake i returløp. Keeper redder fra spissen.

Pause. 2-0 til GIF.

Aleksander Njøs scoret 2-0 til GIF.

Rolig start på 2. omgang. Lite som skjer.
Tok en prat med Robin Ødegård. Sa at jeg tok med skoa pga mange forfall. Hjalp ikke.

63 min: 3-0. Maazouzi. Smeller den inn.

Nå byttes det litt og kampen er litt rotete. GIF fortsatt best.

Jeg drar videre nå for å se Korsvoll - AHFK. Tar en lunsj før kampen starter.

Klart for Korsvoll - AHFK


Startet 14:13.

AHFK godt igang. Vestreng-gutta på topp jobber hardt.

Gjelleråsen vant 5-0 over HS.

Sander - Skedsmo 0-1 Mostue 12 min

7 min: B. Vestreng skyter over. Fint spill før det.

Korsvoll har mye mindre hår - fun fact.

9 min: Korsvoll skyter utenfor.

10 min: Keeper roter til. Studsrud vinner ball. Ola Vestreng skyter i nettveggen. 

Korsvoll kontrer. Høyrekanten skyter utenfor.

13 min: Straffe til AHFK. Ola V feid ned etter en avslutning.

0-1 HC Bergsjø. 

15 min: 0-2 B. Vestreng. AHFK og Fjellheim vinner ballen høyt. Studsrud med godt innlegg som Vestreng header i nærmeste.

Bortelaget løper Korsvoll i senk nå.

20 min: Godt frispark av M. Vestreng. Like utenfor.

Korsvoll løftet seg litt. Et par dødballer men AHFK får ballen ut.

27 min: AHFK kontrer. Fjellheim på godt løp. B. Vestreng burde avslutte men spiller til Skjeggenes. Skuddet utenfor.

Sander - Skedsmo 0-2 Mostue 41 min

28 min: Ny stor sjanse til AHFK. Vestreng med god crosser, Skjeggenes slår inn på første og B. Vestreng styrer ballen over.

Ny sjanse til AHFK. B. Vestreng bruker fysikken. Innlegget blir til flipperspill på femmeteren får Korsvoll får den bort.

30 min: Fjellheim nesten igjennom. Keeper plukker så vidt.

Merkelig stor forskjell på lagene. Dette hadde jeg ikke trodd. 

36 min: Korsvoll prøver seg. Hoftvedt er kjapt ute. Skudd fra Korsvoll. Hoftvedt redder. Corner. Ingenting av den.

Frispark til bortelaget på ca 30 meter.
Nesten scoring. Offside først.

40 min: Korsvoll kontrer, men innlegget går forbi alle.

Bendik Vestreng løper fra forsvaret. Får corner. Den heades ut.

Korsvoll avslutter et innlegg over.

Pause på 2-0 til AHFK.

Dommeren har vært meget god. Morsomt å se.

Vi er igang - 15:10.

Oj oj, for en redning av Korsvolls keeper! M. Vestreng lobber, men keeper tar den.

Corneren setter Bergsjø over.

B. Vestreng fortsetter å plage Korsvolls stoppere.

Litt rotete nå. Frem og tilbake.

Corner til AHFK. Ingenting.

Corner igjen til AHFK. Bergsjø header utenfor.

56 min: corner. Ingenting. Langt innkast. Korsvoll får den ut.

62 min: Studsrud prøver seg fra midtbanen. Utenfor.

64 min: AHFK har lagt seg lavere. Prøver ut det, sies det.

Fredrik Sether, Joar Akselsen og Steffen Krogstad inn for AHFK.

70 min: Frispark til Korsvoll. Svakt slått.

Arne H. Vestreng maner på AHFK. De får ikke ro.

73 min: AHFK blir for offensive. Korsvoll kontrer, men Jensen rydder opp.

Sander - Skedsmo 0-4. Mostue med nr 3. 85 min

76 min: Corner til Korsvoll. AHFK får frispark.

78 min: B. Vestreng stusser, får igjen ballen, skyter over.

80 min: 1-2. Adrian Thun. Innlegg som styrer i lengste. Kom ut av ingenting.

Da blir det litt spennende her.

AHFK henger ikke sammen nå. Kantspillerne jobber ikke godt nok over.

86 min: Begge lag er for upresise.

88 min: Fjellheim med stor sjanse. Treffer dårlig på innlegget fra Studsrud. Den skal sitte.

93 min: Akselsen med svakt innlegg.

Frispark til Korsvoll på midten. Skal pumpes inn. Siste som skjer.


SLUTT. 2-1 til AHFK.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar