lørdag 23. januar 2016

Direkte fra AFSK Innecup - sluttspill

Sluttspillet starter med kvartfinaler 13:25. Alle kampene følges direkte.


Første kvartfinale er AHFK 1 mot Rømskog.

AHFK 1 - Rømskog starter nå.

Lokaloppgjør med en gang. Smeller her.

Vi spiller 2 X 12 i sluttspillet.

AHFK best igang. Setter et press.

Vestreng skyter like utenfor.

4 min: 0-1 Dahlum Nilsen.

AHFK forsetter presset men skaper lite.

Rømskog med gode kontringe. To fine sjanser.

Berger redder godt på et Vestreng-skudd.

Berger redder igjen etter et innlegg. Bra tempo her ute.

AHFK presser videre. Får et par cornere.

14 min: 1-1 Stian Skjeggenes. Der satt den endelig for Skjeggenes.

Jensen skyter i stanga.
Kopperud kommer igjennom. Berger redder.

Vestreng vender bort Nilsen. Berger redder godt.

Rømskog kontrer. Skuddet går over.

AHFK med to gode sjanser. 

Blir det uavgjort blir det 2 X 5 Golden goal.

22 min: 1-2 Martin Vestreng. Scorer på et frispark.

Vi spiller altså 2 X 12 min. Ett minutt igjen.

Slutt. AHFK videre.

AHFK 2 - Søndre-Høland

Vinneren her møter AHFK.

Vi har startet.

AHFK har startet best. Søndre jobber som vanlig godt.

Superlokaloppgjør dette her.

Søndre får frispark foran mål. Reddes av Jouini.

Mye rot akkurat nå. For mye vilje.

Studsrud og Kolstad med fint samspill. Lunaas redder godt.

Ny sjanse til AHFK. Blir corner.

Studsrud vender bort en og skyter. Utenfor.

30 sekunder til pause.

Pause.

13 min: 0-1. Usikker på hva som skjer. Balle triller inn. Anders Nadden scoret.

Jouini redder fra Grepperud - alene med keeper var han der.

En sensasjon dette hvis resultatet står seg.

Nå presser AHFK 2 hardt. Tre minutter igjen.

Oj, Studsrud, den skal sitte. Alene på tre mer og skyter utenfor.

Studsrud igjen. God redning av Hellesjø.

Hellesjø igjen. Bra redning.

Slutt. Fantastisk av Søndre. Fra slakt i fjor til semifinale. Moro!

Nå blir det Søndre - AHFK i semi.

Blaker - AFSK

1 minutt: 1-0 Martin Nordseth.  Skyter i lengste. 

AFSK kommer. Innlegget når ikke Maazouzi.

Karlsson vinner ballen men løper rett i et sett med drikkeflasker. Går på trynet.

Dette er også en jevn kamp. Lagene føler nok litt på presset.

Der våkner Blomberg. Herlig dragning og smeller ballen i stolpen.

Blomberg er gira nå. Smeller av et par susere. Bjørnstad god i mål.

11 min: 1-1 Blomberg. Der kom den. Fyrer av i lengste. Blaker burde lære at han kun bruker venstra.

Pause. Blaker best igang.

Straffe til AFSK. 

13 min: 1-2 Maazouzi. Knallhardt nede i hjørnet. Forseelsen til straffen startet utenfor feltet så Blaker ikke fornøyd med den.

Dømminga er kram snø, sier Larsen.

Nå er alt snudd. AFSK legger seg bakpå og Blaker må opp og score. 

Godt angrep av AFSK. De står med futsal-gutta nå. Fin fotball og gode bevegelser.

Blaker tar ut keeper og bruker utespiller. Fem minutter igjen.

Blaker er sinte på alt og alle. Er ikke for barn under 18 år dette.

Nå har dommeren fått nok. Tilsnakk til Nordseth. Forstår dommeren godt.

Oj, stor sjanse til Svardahl. Like utenfor fra kort hold.

Slutt.

Gjelleråsen - Sørumsand

Klare for den siste kvartfinalen. Vinneren møter AFSK.

4 min: 0-1 Kolbjørnsrud. 

6 min: 0-2 Bendik Fjellsøy 

7 min: 1-2 Marius Pande.

8 min: 1-3 Rahim

9 min: 2-3 Fera.

Her renner det inn med mål. Svakt forsvarsspill.

Pause.

Rahim med en stor sjanse. Suveren redning av Pande i GIF-målet.

Gjelleråsen er bedre i denne omgangen. Presser bra men få store sjanser. Blir noen langskudd bare.

18 min: Hjelkerud skyter i stanga.

Grandre nesten med en styring.

Ny stor sjanse til GIF. De får ikke ballen i mål.

21 min: 3-3 Semb. Tabbe av Sørumsand. Mister ballen foran mål. Semb setter den enkelt.

3-4 Bijmolen

3-5 Hjelkerud.

To kjappe scoringer. De straffer SIF for sine personlige feil der.

Slutt.

AHFK -Søndre-Høland

Første semi.

Søndre godt igang. 

Frispark til Søndre på ni meter. Nadden skyter utenfor.

Mats Hagen smeller til. Utenfor.

Martin Vesterng skyter utenfor. Tupp.

Nesten for Aaserud. En skostørrelse større der.

Lunaas med strålende redning etter et Vestreng-skudd.

Corner. Ingenting av den.

8 min: 1-0 Vegard Aaserud.

9 min: 1-1 Simen Ness.

Skjeggenes skyter i stolpen.

AHFK fortsetter presset. 

Søndre med kontring. Ness bommer.

12 min: 2-1 Lars Kopperud. Klinker den inn.

Pause

Vestreng sneller ballen i krysstanga.

2-2 Jens Bergsjø. God kontring med to mann. Skyter under Hoftvedt.

Først knallredning av Hellesjø, så Haugen i stolpen.

3-2 Martin Vestreng. Vending og skudd.

Nadden med godt skudd. Over.

23 min: 4-2 Marius Kolstad. Dytter inn en corner.

Slutt.
Finale på AHFK. Herlig innsats av Søndre.

AFSK - Gjelleråsen

Vi har startet.

Stor sjanse til Maazouzi. Bommer på åpent mål.

GIF-spiller nede for telling.

2 min: 1-0 Moa Ali.

GIF henger ikke helt med.

5 min: 1-1 Hjelkerud.

6 min: 1-2 Hjelkerud. Fint angrep.

Jevnt igjen. Mye småspill.

11 min: 2-2 Maazouzi. Sklir inn innlegget fra Kristiansen.

Pause.

Hjelkerud med skudd. Utenfor.

Rolig åpning av omgangen. Det er det trygge som gjelder nå.

Ali med et godt løp. Skuddet rett på keeper.

Som sagt jevnt. Hard kjemping.

Maazouzi alene med keeper. Pande redder.

Frispark til GIF. I muren.

Slutt. 2 X 5 Golden goal nå.

Vi er igang. 

Gjelleråsen skyter like utenfor.

Pande lever farlig et par ganger. 

Dæven døtre. Det smeller to ganger i stengene for AFSK. Vanvittig nærme finale der for AFSK.

Maazouzi igjen med skudd. Pande redder.

Pause i første omgang. Golden goal altså. Fem minutter igjen nå. 

Siste omgang nå.

3-2 til AFSK. Maazouzi setter den i hjørne.

Drømmefinale mellom AHFK og AFSK.

Finalen starter 16:40.

AHFK - AFSK 

1 min: 1-0 Lars Kopperud.

2 min: 1-1 Moa Ali. Blomberg med herlig forarbeid.

Nydelig start.

Hoftvedt med god redning på et Maazouzi-skudd.

Roet seg ned. Lagene prøver å finne åpninger.

10 min: 2-1 Henrik Jensen. Gedigen tabbe av Anzjøn.

Pause

Startet igjen.

Ali skyter utenfor. Godt spill.

16 min: 2-2 Blomberg. Finte og skudd.

Haugen skyter godt. Anzjøn redder.

Maazouzi med godt driv. Skyter over.

To minutter på Aaserud. Tøft for AHFK nå. 3,30 igjen.

22 min: 2-3 Maazouzi. Setter den alene med Hoftvedt.

Østengen blir rivi ned innenfor feltet. Ingenting.

Slutt

Vi gratulerer AFSK med seieren.

Saker, bilder og ting og tang kommer senere.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar