lørdag 28. juni 2014

Live Sørumsand - AFSK

Det nærmer seg kampstart. Minstefrøkna er med, så vi er litt seine. Oppdateringen starter ca 13:05.

Det er overskyet vær, med et lite håp at sola titter frem. 

- Vi slår aldri SIF. Sånn er det bare, sier alltid Olaf "Laffen" Engen foran kamper mot SIF

Hvorfor skal alle veteranbiler kjøre denne veien i dag....

14 min: Simen Melby med godt skudd. Kopperud redder. Corner.

16 min: Stor sjanse for AFSK. Berg alene med keeper. Blir stoppet av Bråten. Corner. Ingenting ut av den.

AFSK med 4-5-1. Kopperud - Lerdahl, Kristiansen, Værvågen, Michelsen - Bjerkely, Bystrøm Lie, Lundberg, Akselsen, Halvorsen - Berg.

Frem og tilbake nå. SIF kommer bra på noen overganger.

25 min: Det er kaldt på Sørumsand.

Fint raid av Schøne. Blir corner.


27 min: Frispark AFSK. Mulighet for Kristiansen der. Ender opp i corner. Ingenting

Sørumsand kontrer. Offside. Svakt av hjemmelaget.

Minstefrøkna må på do. Utaktisk. Sees om fem min.

35 min: AFSK henger godt med. Mye upresist fra begge lag, slik at det blir få sjanser. 

- Vi må jobbe for å skape vinkler, roper Harethon til spillerne sine. Ikke fornøyd hjemmetrener nå.

40 min: Kristiansen vinner viktig duell foran eget mål. Hardt presset av Barikmo. 

41 min: 1-0 Kim Schøne. Innlegg fra KSJ. Passivt av AFSKs forsvar og keeper.


45 + 2 min: Pause. Greit nok med 1-0. Nå er det vaffeltid

AFSK ligger lavt og frustrerer Sørumsand. Hjemmelaget får ikke det rommet de ønsker seg. Noen ganger når Bystrøm Lie ligger for høyt får de rom. 

AFSK ligger lavt, og bruker tiden nøye. De er farlige på dødballer. Ellers er det lite som skjer.

Vi er igang.

46 min. Gult kort på Lerdahl.

49 min: 2-0. Jesper Kornbakk. Blir spilt igjennom av KSJ. Enkelt alene med keeper.


GK på Lundberg.

51 min: 3-0. Robin Barikmo. Innlegg. KSJ avslutter, men Kopperud redder. Elvesvingen legger inn, og Barikmo setter så den i åpent mål.

53 min: GK på Berg. Det ble plutselig småerting her nå. Eller småampert

55 min: Berg spiller igjennom Bjerkely. Han skyter i nettveggen.

Nå er AFSKs trenere sinte på dommeren. Noen småting som går i mot bortelaget. Frustrasjon.

61 min: 4-0 Beshad Nazari. Kornbakk handser, men dommer ser det ikke. Han legger ut til Nazari som skrur ballen i lengste fra 16 meter.

63 min: Julian Klevstad inn for Lundberg.

65 min: 5-0. Erik Elvsvingnen kriger inn en ball etter litt klabb og babb etter en corner.

Sander Fagerhøi inn for Elvsvingen. Det er takka for å score :-)

Total overkjøring nå. AFSK er fryktelig tamme. 

Schøne spiller mer spiss en stopper nå.

70 min: Cherno Nyang inn for Halvorsen.

SIF fortsetter å skape sjanser.

Jesper Kornbakk er en herlig spiller. Han er en klasse over de andre på banen.

78 min: Niklas Strøm inn for R. Barikmo.

Vidar Øverland inn for Bråten.

82 min: 6-0 Nazari. Linjemann vinker for offside på en annen spiller. Dommer overstyrer. Korrekt. Innlegg fra Øverland.

Strøm alene med keeper. Skyter utenfor.

- Nei, drittspiller, sier Schøne om seg selv etter et skudd over.

Alle angrep kommer på høyresiden til SIF. Reine motorveien nedover der.

89 min: 7-0. Kornbakk. Står helt alene på bakerste og header i mål. Godt frispark av KSJ fra litt utenfor cornerflagget.

90 min: 7-1. Joakim Berg. Frispark fra 40 meter. Subber inn i lengste. Svakt av Nomerstad.

Slutt 7-1.

- Dette er det dårligste AFSK-laget jeg noensinne har sett, sa PK Melby etter kampen.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar