tirsdag 26. mai 2015

Direkte fra Rømskog - Eidsvold Turn 2

Nå er det snart kamp på Setskog. Jeg følger kveldens kamper med hovedfokus på skauinga.


19:12 Avreise fra Aurskog nå. Kommer sikkert ti minutter for seint til start. Har akkurat banket Årnes med mitt AFSK J8 :-).

Corsaen kliner til.

@sollie3: Åkrene tar ledelsen 1-0 borte mot FUVO 2 etter 17 minutter ved Elias Eian. Pasning William Berg - Hansen. #4divisjon

11 min: 0-0. Vært stille og rolig sies det.

16 min: 1-0. Eirik Bergsjø, tror jeg. Snodig situasjon. ET 2 avklarerer rett i Bergsjø. Keeper redder men sklir inn i mål. Ballen er langt inne, men svak kommunikasjon mellom linjemann og dommer. Det blir blåst mål til slutt. Helt riktig.

19 min: Turn skyter. Berger glipper den over. De avslutter corneren like utenfor.

22 min: 2-0. Olaf Kind. Cornervariant "Påsan" ble brukt. Sandby slo på bakerste og der skallet Kind ballen i mål.

24 min: Kind hoppet på seg strekk. Eskild Malnes kommer inn.

25 min: 3-0. Jøran Sandby. Han leser et tilbakespill. Takler keeper knallhardt, helt fair, og ballen går i mål. Sterkt av spissen.

Total overkjøring her nå. Trøkk og innsats har gitt målene til Rømskog/Setskog.

36 min: Hjemmelaget fortsetter presset. Unggutta til Turn sliter nå. Her kan det bli mye. Robert Holmedahl har vært meget god. Strør baller.

38 min: frispark til Turn. Godt slått. Holmedahl sleiver den til corner. Den bokser Berger ut.

 Gawecki skyter fra 22 meter. Berger redder.

Fu/Vo 2 - Åkrene 1-1 på straffe for hjemmelaget.

42 min. Eskild Malnes i full fart. Viktor Nilsen avslutter. Rett på keeper.

Sandby på farta. Spiller ut til Nilsen, men når ikke frem.

Turn skriker på straffe. Rudi går i bakken, men dommer blåser femmeter.

Ole Westheim scoret for Fu/Vo 2.

Fagersand har vært god på høyresiden, men innleggene er for svake.

PAUSE

Fu/Vo leder 2-1 over akrene. Rødt kort til Åkrene før det.

Kløfta leder 1-0 over Gjelleråsen.

Igang igjen.

55 min: 4-0. Robert Holmedahl header inn en corner fra Sandby.

@stevejohnsen1: @Lokalfotballen FUVO vs Åkrene 3-1 Skolbekken


Bergsjø blokkerer en ball og den smeller i stanga. Stor sjanse.

André Sandby og Simen Aaserud inn for Nilsen og Malnes.

67 min: 5-0. Eirik Bergsjø. A. Sandby slår en god corner. Bergsjø banker både keeper og forsvarer hos Turn.

Lørenskog 2 - Aurskog-Høland 0-1. Svardahl.

FuVo vant 3-1.

7. divisjon: 1-1 mellom Søndre og Varpe på Bråtevangen etter 30 min.

Sandvold tar til seg Turns kaptein. Mye klaging av de nå.

73 min: Holmedahl og Fagersand fortsetter sitt gode spill. Ut på kant og Fagersand kjører på. Blir corner. Ingenting av den.

Gult kort for filming av Jøran Sandby. Kaster seg i duell med keeper.

77 min: Berger redder Rømskog. Frantzen bruker for lang tid alene med Berger.

Flies ut, inn med Jonas Sundsrud.

80 min: Hjememlaget kommer igjen. Dahlum avslutter.

83 min: 5-1.  

6-1. A. Sandby.

Slutt.

Lørenskog - AHFK 2-1 til pause. LFK best i starten, AHFK med to i stengene.

Andre omgang har startet.

62 min: Rødt kort til den ene stopperen til Lørenskog nå.

Aurskog-Høland utligner med Svardahl.

72 min: Og der scorer Martin Vestreng for AHFK. 2-3 på Rolvsrud. Scoret etter straffe.

Kløfta - Gjelleråsen 3-2. Åkvåg reduserte for GIF.

Kløfta vant 3-2 over Gjelleråsen.

Fortsatt 2-3 på Rolvsrud. Tre-fire minutter igjen.

SLUTT: Lørenskog 2 - AHFK 2-3.

Takk for i kveld. Saker kommer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar