mandag 25. mai 2015

Direkte fra Årnes - Eidsvold

Jeg følger kampen på Årnes. Kommer rett fra tur, så har litt batteri. Oppdaterer stort sett de viktige tingene.



@oeyvindmoe: @Lokalfotballen Lien med et frekt nedtak på sida her. Får applaus fra både Årnes- og EIF-leiren.

Er på plass om fem minutter.

17 min: Linnes header i tverrliggeren.

Jevn åpning.

23 min: 0-1. Marius Rødsrud. Styrer inn et frispark.

28 min: 0-2. Rødsrud. Langt utspill fra keeper, stuss og Rødsrud lobber ballen i mål.

38 min: Årnes roper på straffe. Hansen blir lagt ned. Tvilsom den der. Dommer Antonsen lar spillet gå.

Fryktelig lite batteri nå.

Årnes er svake. Lite innsats. EIF er kyniske og gode i duellene.

Eidsvold har sjansene, mens Årnes har spillet. Nærmere 0-3 enn redusering.

83 min: 0-3. Granheim.

Slutt 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar