mandag 11. mai 2015

Liveoppdateringer fra Rømskog mot Aurskog-Høland

Kampstart kl. 19:00 på Rømskogbanen mellom Rømskog og AHFK. Vi følger all moroa direkte.


Banen er klar, lagene er klare, og bloggen er klar. Nå kiler det i magan av glede og forventing.
Det spilles også flere kamper i kveld og de skal følges så godt det lar seg gjøre.

Været holder seg sånn tålig. Det regner litt lett, men skyene er fortsatt lyse. Vi satser på ny feil spåing av været.

Sju minutter igjen. Lett regn. Kommer bra med folk!


Kampstart!

1. min: Østengen med avslutning. Utenfor.

Rømskog vinner noen hodedueller.

Corner til AHFK. Den avklareres av Fagersand.

5 min: Corner til Rømskog. Olberg header ut. Ny corner. Håkon Bergsjø header utenfor.

Gode i lufta i kveld Rømskog.

8 min: Tøffe dueller på midten. Rømskog med et lite press.

Corner til Rømskog.

11 min: frispark til Rømskog. Sandby skyter rett på Hemmingbye.

12 min: Vestreng med skudd fra 16. Like utenfor.

14 min: Frem og tilbake nå. Først Svardahl men blir taklet, Rømskog kontrer men blir ingenting.

17 min: Skjæggenes dribler tre mann. Fagersand måker han ned. Gult kort.

18 min: Oj, nærme for Østengen. Stusser frisparket fra Svardahl like over.

21 min: Mange feilpasninger i regnværet.

22 min: Vestreng med frispark. Like utenfor Bergers høyre stang.

24 min: Jensen avanserer 30 meter, skytter fra 25. Over.

@MadsHammer1: Fuvo-strømmen2 1min; 1-0 Brenna. @Lokalfotballen

27 min: Rømskog kommer på venstresiden. Flies med dårlig qinnlegg.

27 min: Fagersand kommer seg løs på høyre. Avslutter svakt utenfor. Den kunne blitt farlig.

29 min: Herlig pasning fra Aaserud til Svardahl. Han dribler når Østengen er helt alene foran mål. 

32 min: Sandby skyter fra 25 meter. Utenfor.

33 min: Skjæggenes skyter langt over.

35 min: Rømskog kontrer. Innlegget fra Sandby er godt slått. Ingen kommer på den.

Dahlum Nilsen med godt gjennomspill. Sandby demper men den går inn til Hemmingbye.

Rømskog vinner duellene nå og de er best.

39 min: Olberg og Jensen kjører på høyre. Østengen kommer nesten på innlegget. Corner.

Den skrus nesten inn av Svardahl. Berger holder på slå den inn. Neste corneren mister han også ballen. 

Kolstad header corneren utenfor.

43 min: 1-0. Marius Heggedal. Skyter fra 30 meter og treffer en AHFK-spiller. Ballen går i bue over Hemmingbye.

AHFK og får en sjanse på ny dødball. Heades utenfor.

46 min: 1-1. Stian Skjæggenes. Header inn scoringen etter mye klabb og babb.

PAUSE!

46 min: AHFK med cornere. Blir ingenting av de.

48 min: Aaserud med herlig frispark. Stusses nesten av AHFK, men Berger får sparket bort ballen.

51 min: 1-2. Lars-Eirik Svardahl. Godt oppspill til spissen. Han vender og avanserer. Skyter fra 20 og i mål i keeperhjørnet.

Corner til Rømskog. Kind header men Hemmingbye redder godt. Frispark til Rømskog i neste duell.

Sandby skyter i muren.

@stevejohnsen1: @Lokalfotballen FUVO vs Strømmen 2 4-0 49 min. Servreide

59 min: Rødt kort på Bård Kolstad. Vinner ballen fra Sandby, men kommer alt for seint inn i neste duell. Takler hardt på Dahlum Nilsen.

Strengt dømt sier Kolstad. Videoen vi lager vil vise det.

Gult kort til H. Bergsjø.

70 min: Stillingskrig. AHFK jobber hardt. 

Nilsen ut og Kristoffer Fagersand inn 71 min.

73 min: Dahlum Nilsen skyter utenfor fra 18 meter. Godt forspill av K. Fagersand.

Gult kort på Marius Hegggedal. Takler Svardahl.

Holmedahl inn for H. Bergsjø.

Legger over til 3-5-2.

83 min: Hemmingby mister ballen, men Sandby skyter utenfor.

Frispark til Eømskog. Ingenting ut av det.

2-2 Sandby.

AHFK mulig snytt it straffe. Heftige diskusjoner. Ser ikke herfra. Ingen anelse.

Hemmingbye rødt kort.

Dommeren sliter her nå.

Slutt!

Heftig avslutning. Kommer sak.

Herlig lokaloppgjør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar