lørdag 9. april 2016

Tips foran 1. serierunde i 3. divisjon

I dag smeller det for alvor i 3. divisjon. Det er flere kamper, og her er mine tips.

Både Fu/Vo og Skjetten har første seriekamp i dag. Tøff motstand for begge. (Foto: Espen Bråthen)

Les også: Tabelltipset for 3. divisjon.

3. divisjon avd 2:

Skjetten - Hasle-Løren

Skjetten er tippet i toppen, og Hasle-Løren er også forventet en god plassering. Laget til Skjetten er et toppet lag, og det er første gang i år. Spissparet Andreas Eriksen og Robin Lindahl har banket inn 13 mål tilsammen i cupen i år. De passer perfekt sammen. Nå er også midtstopper Moa Abshir på plass i forsvaret. Dette Skjetten-laget er sterkt.

Mitt tips: 3-1. Eriksen 2 og Kordahl for Skjetten. Javed for Hasle-Løren (må jo tippe at en eks-Årnes-spiller scorer :-)).

Nordicbet har Skjetten til 1,95, og det er nok verdt en penge.

Mandag:

Grorud 2 - Strømmen 2
Lørenskog 2 - Skeid 2

3. divisjon avd 3:

Skedsmo - Jevnaker

Favoritten mot dumpekandidat 1. Skedsmo satser som aldri før, og Jevnaker har ingen forventninger på seg i år. Dette kommer til å bli hjemmeseier. Spørsmålet er hvor stor. Skedsmo kan plukke fra så og si full tropp til denne kampen. Nøkkelen er å få fart på ballen, og sette opp Didrik Mostue i gode scoringsposisjoner. Klarer de det blir det mange mål.

Mitt tips: 5-1 Mostue 3, Davies og Benco for Skedsmo. Simen Olsen for Jevnaker.

Nordicbet har lav odds her - som forventet. 1,15 på H. Jeg spilte på hcp -2 og Skedsmo-seier til 1,80 i går. Nå er den nede i 1,60.

Fu/Vo - Flisa

Dagens mest åpne og spennende kamp. To forventede topplag i avdeling 3. For Fu/Vo er Martin Skolbekken ute, og inn kommer mer offensive Ole-Christian Moltzau. Det skal Ørjan Heiberg ha. Han tør å satse. Flisa har ikke lagt ut stallen sin ennå (og jeg har ikke tid til å vente).

Mitt tips: 2-1 Brenna og Hagerup for Fu/Vo. Tore Andreas Gundersen for Flisa.

Nordicbet hadde 1,90 i odds på Fu/Vo, men den er nå spilt ned til 1,70 på kort tid. Jeg holder meg unna denne kampen - oddsen altså. Jeg skal dit for å se kampen.

Andre kamper:

Valdres - Sander 4-1
Årdal - Hallingdal 2-0

Mandag:

Hauerseter - Lillestrøm 2
Ull/Kisa 2 - Kongsvinger 2

Har du noen gode tips foran denne runden?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar