fredag 8. august 2014

AFSK - Gjelleråsen - Live

Nå er vi snart klare for AFSK-Gjelleråsen. AFSK stiller tålig bra lag i dag, og de går for seier i Engens siste kamp som trener.


AFSKs lag: Larsen, Lerdahl, Kristiansen, Akselsen, Andreassen, Berg, Bystrøm Lie, Wauer, Røisgaard, Rojo, Ekeberg.

GIFs lag: Wannebo, Hansen, Graff, Normann, Sutton, K. Pande, Hjelkerud, Grandre, Fera, Larsen, M. Pande

1 min: Nå er vi igang. Klevstad starter i stedet for Wauer. De spiller 4-5-1.

Gjelleråsen rett i angrep. Ålreit mulighet.

 5 min: Skjer lite. GIF triller ball. AFSK ligger lavt.

9 min: AFSK prater mer og er også positive i praten. Godt tegn. Det skjer lite.

15 min: GIF har mye ball, og AFSK kontrer. Corner til GIF nå. Ble ingenting av den.

18 min: Sola skinner og det regner. Herlig.

Åkrene - Flisbyen 0-1. Anders Sannerud scoret.

25 min: Sjanse for AFSK. Frispark fra midtstreken. Går forbi alle, men kepper redder.

Frispark til GIF. Sutton får ballen etter at Larsen bokser den ut. Han skyter like over. Svakt.

30 min. Snodig vær. Det sprutregner til de grader. I nærheten skinner sola. 


33 min: Pande alene med Larsen. Svak avslutning som Larsen redder.

39 min: Skulle vært på Åkrene. Svalestad sender Flisbyen opp i en to-målsledelse.

41 min: Regnbuen er her nå. Vurderer å hente gullgryta.

42 min: Pande løper fra Kristiansen igjen, men Larsen og Kristiansen rydder opp til slutt.

43 min: Stor sjanse for Normann. Skyter fra åtte meter, men Larsen redder.

AFSK vil ha 1-0 på overtid. Kristiansen blir avblåst for angrep på keeper. Bystrøm Lie scoret, men avblåst altså.

Jeg ser det ikke godt nok. Kristiansen var uansett mektig irritert på dommeren.

Pause. Skal bli godt å komme inn.

46 min: GIF rett i angrep igjen. AFSK avklarert.

49 min: Og først der fikk jeg se at GIF bruker AFSK reservedrakter.

53 min: Dommeren tar til seg Berg og gir han inn. "Nå lukker du igjen glidlåsen" var beskjeden.

56 min: Frispark til AFSK. Den stusser ut til corner. Ingenting. Ny corner. Den slår Bystrøm Lie bak mål.

3-0 til Flisbyen. Robin Vågan.

 4-0 til Flisbyen. Vågan igjen.

61 min: Grandre ut, Birger Bekk inn.

67 min: Litt frem og tilbake nå. AFSK-supporterne er frustrerte.

1-0 til Gjelleråsen. Joachim Hjelkerud header inn en corner.

70 min: 1-1. Daniel Ekeberg dytter inn utligningen etter godt forarbeid av Bystrøm Lie. 

"Rett fra Aalborg til AFSK", der altså.

71 min: Klevstad ut, Andreas Halvorsen inn.

77 min: Lite som skjer nå etter de to målene. Hjelkerud prøver å lobbe. Larsen redder.

Uavhentet premie - Z43. Zulu 43.

Straffe!

Berg dratt ned. Helt riktig. Burde blitt rødt kort, ble bare gult.

81 min: Daniel Ekeberg skal ta den. Han scorer. 2-1 til AFSK.

2,5 målsjanse og to mål. Det er lov å være effektive.

86 min: Corner til GIF. Ingenting ut av den.

Røisgaard ut, Glenn Bjerkely inn.

Åkrene - Flisbyen 1-4. Kjetil Transeth scoret for Åkrene.

Gult kort på Bjerkely. Håpløs takling. Stygt.

90 min: Rojo ut, Henrik Michelsen inn.

AFSK jobber hardt nå. Dette blir tre viktige poeng.

Slutt. AFSK vant. Daniel Ekeberg senket GIF.

Joachim Berg ble kåret til banens beste av lokal jury.

90 + 3 : GIF får ikke til noe

Corner til AFSK nå. 

SLUTT. Tre viktige poeng til AFSK. God avslutning for Engen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar