lørdag 2. mai 2015

Direkte fra Eidsvold Turn - Ull/Kisa

Dagens lokaloppgjør starter 16:00, og bloggen følger kampen fra indre bane.


Avreisen fra Aurskog starter. Eldstefrøkna er med og vi skal kose oss på Myhrer i ettermiddag.

Liveoppdateringen starter når vi er på plass.


Det tippes 600 tilskuere her nå.

Klare for lokaloppgjør. Konge!

Korpset marsjerer bort nå.

1 min: Corner til Turn. 

Frispark til Kisa. Tran lager det.

3 min: Corner til Kisa.Jørstad slår. Suleiman header utenfor.
  
5 min: Brytekamp her ute nå. Frispark til Ahmadi og Kisa.

Suleiman ligger nede etter en duell. Ruller ut av banen. 

8 min: Kisa vil ha straffe. Jørstad i duell med keeper. Var min ingenting.

Frispark til Turn. Herlig stemning her nå.

10 min: Trøen og Starkenberg i ny duell. Blir flere av de.

12 min: Ingen som har tatt tak her. Jevnt.

Corner til Turn. 

15 min: Gawecki header. Keeper redder.

Andreasson drar seg forbi tre mann. Ahmadi får ballen, men avslutter rett på keeper.

17 min: Nesset prøver seg. Amundsen stopper Turn-vingen.

Store sjanser til Turn. Trøen blir blokkert. Gawecki avslutter godt, men keeper redder strålende.

Corner. Cisse med brasse. Treffer Ahmadi i hodet. Han blør. Gult på Cisse.

21 min: Ingebrigtsen skyter utenfor fra 22 meter. Turn best nå.

Frispark til Turn. Svakt slått utenfor av  Edvardsen.

23 min: Standal får ikke stokket beina. Kunne blitt farlig.

Hauerseter leder 2-0 borte mot FuVo. Zamble og Haugen har scoret.

28 min: Corner til Kisa. Ingenting.
Frispark fra 40. For langt. Ahmadi legger inn fra motsatt, Standal er nesten på den.

Kisa med litt press nå.

33 min: Det vil ikke Turn ha noe av. Nå kommer de på høyresiden. Blir ingenting av det.

Kisa roper på tilbakespill til keeper, dommer vinket spillet videre.

35 min: Frispark til Kisa. 35 meter.
Skytes utenfor.

38 min: Ahmadi fyrer. Utenfor.

42 min: Blitt rolig her ute nå.

Kjedelig avslutning på omgangen. 

45 min: Ahmadi avslutter fra åtte meter. Keeper redder godt.

Turn kontrer, men keeper plukker innlegget.

Pause.





Anddre omgang er i gang.

877 tilskuere på Myhrer.

50 min: Suleiman kommer. Cisse rydder opp.

51 min: Kisa med innlegg. Turn rydder opp. 

54 min: Midtgarden bokser ut et Kisa-in. Suleiman header utenfor på returen.

Kisa kommer igjen. Standal får ikke vendt innenfor 16. De holder presset, men Turn får den vekk.

GK på Edvardsen, Turn.

59 min: 1-0. Martin Trøen. Scorer alene med keeper. Økland fører fram og finner Nesset. Han trer gjennom Trøen som scorer alene med keeper!

61 min: 1-1. Espen Standal. Dytter bort en Turn-spiller, skyter i lengste og scorer.
Keeper Midtgarden får gult for protestene.


64 min: Jørstad smeller til på halvvolley. Går 30 cm utenfor mål.

Gult på Turns Økland

Frisparket til Kisa avslutter Ahmadi utenfor - til slutt.

Kolbjørnsrud og Standal krangler. Dommeren gir de tilsnakk.

Corner til Kisa. Midtgarden fanger.

70 min: Teksum ut, Brenna Karlsen inn for Turn.

71 min: 1-2. Espen Standal. Svakt keeperspill på et Suleiman-skudd. Standal setter returen.

Kisa har vært klart best denne omgangen.

FuVo - Hauerseter er nå 0-4. Zamble med tre mål.

76 min: Trøen og Jørstad i tøff duell. Så rein og tøff ut, men frispark til Kisa.

78 min: Solberg og Kristiansen inn for Trøen og Gawecki.

Gult kort til Amundsen, Kisa.

79 min: Corner til Kisa. Ingenting ut av den.

Andreasson er klasse utpå her nå.

83 min: Jørstad med god corner. Går forbi alle. 

Turn med frispark. Bakke redder.

Turn har flyttet opp Cisse.

84 min: Amundsen med innlegg. Ahmadi på bakerste. Alene med keeper skyter han over. Der burde han sikret seieren til Kisa.

Slemdal inn for Suleiman.

Fire minutter igjen.

86 min: Cisse avslutter, men er i offside.

88 min: Corner til Kisa. Andreasson fikser den. De prøver med litt drøying. Klarer det ikke.

91 min: Klabb og babb i feltet hos Kisa. Bortelaget får klarert til slutt.

Midtgarden er oppe på en corner. Kisa får innkast.

Standal ut, Adrian Hagerup inn.

SLUTT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar