lørdag 5. september 2015

Direkteoppdatering fra Aurskog-Høland - Rømskog/Setskog

Årets største lokaloppgjør på Romerike. Kampstart er 17:00, og jeg følger kampen direkte.

Kampstart: 17:00

AHFKs lag: Hemmingbye, Jensen, Kopperud, Haugen, Akselsen, O. Vestreng, Aaserud, M. Vestreng, Skjeggenes, Østengen og Svardahl.

R/S: Berger, M. Fagersand, Bergsjø, Jovall Dahl, Flies, K. Fagersand, Gjelsnesvangen, Dahlum Nilsen, V. Nilsen, Sandby og Bergquist.


Snart start.

3 min: Rømskog stuper i angrep.
 
4 min: Langt kast fra Skjeggenes. Stusses. Fagersand redder.

6 min: Rømskog kontrer, men er unøyaktige. Triller inn til Hemmingbye.

7 min: Rømskog er best i starten. Ny halvsjanse.

8 min: 1-0. Stian Skjeggenes. Bergsjø bommer på avklarering. Skjeggenes vinner ballen og smeller den i hjørnet med venstra.

10 min: 2-0. Lars-Eirik Svardahl. Lang ball. Østengen tar ned og legger inn, Svardahl header i lengste.

Det er fullt med publikum overalt. Fantastisk!

13 min: Plutselig stod det 2-0. Jevn åpning, før AHFK tente på alle plugga.

14 min: Frispark til Rømskog. Bergquist med heading utenfor.

18 min: Rømskog med god sjanse. Bergsjø skyter utenfor.

21 min: Vestreng forbi to mann. Skyter godt, men like utenfor.

24 min: Rømskog prøver seg litt med småspill.

25 min: Stor sjanse. Først godt Østengen-skudd,Berger redder men retur. Skjeggenes er først på den men Berger rydder opp feilen sin.

31 min: Godt Vestreng-frispark. Østengen stusser, men Berger redder godt.

35 min: Frispark til Rømskog. Lempes inn. AHFK kontrer, men er upresise.

AHFK får litt rom nå. Men er litt upresise i siste tredjedel.

Østengen felt av Jovall Dahl. Blir vinket for offside først.

Skjeggenes er god. Jobber og river ned alt Rømskog prøver på.

39 min: Nesten for Vestreng. Skuddet treffer Dahl. Hjemmelaget kommer igjen. Dahl takler ballen til corner.

40 min: 3-0. Lars Kopperud. Kapteinen flyt høyest på corneren fra Aaserud. Keeper er helt borte.

44 min: 4-0. Martin Vestreng. Banker den inn fra 25 meter.

PAUSE!

46 min: Vestreng tråkker seg nesten igjennom. Rømskog får den bort.

Østengen nærme. Svardahl med godt forarbeid. Dahl rydder opp.

51 min: Ola Vestreng alene med keeper. Jovall Dahl med strake armer i ryggen på han. Soleklar frispark. Dommer vinker videre. Svakt.

54 min: Østengen med vondt i låret.

Bendik Vestreng inn for Østengen.

55 min: Nesten selvmål av Flies. 

Nesten selvmål igjen av Flies. God kontring. Corneren blir redder på streken.

60 min: Nesten for Akselsen der. De kjører over Rømskog nå.

65 min; 500 tilskuere - FANTASTISK!

Gult til Dahlum Nilsen. Svardahl leker./.

Fjellheim inn for Aaserud.

72 min: Regnet høljer ned!

73 min. B. Vestreng vender bort Dahl. Skjeggenes når nesten pasningen.

75 min: Ohhhh, Svardahl med en herlig volley. Suser over.

Studsrud inn for O. Vestreng.

Alt spill er på Rømskog halvdel.

83 min: Nok en corner til AHFK.

Vestreng og Flies krangler litt.

Marius Kolstad inn for Skjeggenes.

Aaserud har kommer inn for Rømskog. Malnes også.

89 min: 5-0. Svardahl. Lobber over keeper.

SLUTT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar