lørdag 10. oktober 2015

Direkte fra Blaker - Nittedal

Med seier er Blaker veldig nærme opprykk. Nittedal ønsker seg revansje fra i fjor da Blaker ødela for Nittedal i opprykkskampen. Dette blir spennende. Jeg oppdaterer.
Pål Thoreid (t.h.) går mot nye spennende 90 minutter. Kim Schøne og SIF spiller mot AFSK (Foto: Espen Bråthen)

Kampstart: 13:00.

Lagene:

Blaker: Bjørnstad, Thoreid, Nygren, Bogen, Egeberg, Berntsen, Hoel, Nordseth, Karlsson, Eriksen, Martila.

Nittedal: Molstad, Nguyen, Ryen, Bentzon, Søberg, Særnmo, Helmeriksen, Skjetne, Tømte, Hansen, Flemmen.

Dagens kamper: AFSK - Sørumsand, Borgen  AHFK 2, Fet - Ull/Kisa 3, Løvenstad - Skedsmo 3.


Blaker står æresvakt for seriemester Nittedal.

Vi har startet.

1 min: Rot i starten. Mye innkast.

2 min: Martila på vei gjennom. I duell med Søberg mener han at han skal ha frispark. Tvilsom.

Veldig mye folk på Bruvollen. Veldig moro!

1-0 til AFSK. Selvmål av Andreassen. Han spilte i AFSK i fjor, så den var lei.

9 min: Karlsson avslutter utenfor.

Det strømmer på med folk. Trafikale utfordringer.

Bentzon takler Martila på 20 m. Viktig.

11 min: Stor sjanse til Nordseth.

12 min: Skjetne med godt skudd. Corner.

0-1. Søberg. Setter inn ballen etter litt rot foran Blakers mål. Var det brasse?

Sørumsand utlignet til 1-1. Kornbakk.

17 min: Blaker med frispark. Keeper bokser ut.

20 min: Martila på vei gjennom igjen. Avslutter svakt altfor tidlig.

Sørumsand leder 2-1. Robin Barikmo.

23 min: Skjetne lurer seg bak Blaker. Bjørnstad fint ute i duellen og redder.

24 min: 0-2 Jon Anders Hansen. Martila blir ut på kanten. Han spiller bort ballen. Nittedal kontrer og Hansen runder keeper og dytter den enkelt i mål.

25 min: Martila løper seg fri på første. Ballen reddes på streken.

26 min: Action. Nittedal kontrer. Bjørnstad redder strålende mot Flemmen. Ropes på straffe, men bra av keeper.

Sørevik utligner for AFSK. 2-2.

Hansen må ut for Nittedal. Patrick Randem inn.

Corner til Nittedal. Heades ut. Bjørnstad redder returen.

Der dempet jeg ballen strålende. Pasningen etter var svak.

Søberg gult kort.

Borgen leder 1-0 over AHFK 2. Borgen med rødt kort nå.

@sifalag1920: Weinholdt setter ballen i egen krysstolpe. Håper dere har hjertestarter i hallen @AFSKfotball , fortsetter dette så trenger jeg den snart

Begge lag senker seg bra nå. Lite rom og rolig her.

40 min: Blaker med et innlegg. Keeper vinner duellen med Eriksen.

Martila tupper fra 22 m. Langt utenfor.

3-2 til Sørumsand. Andreassen.

43 min: Stor sjanse til Blaker. Karlsson alene med keeper. God redning av Moldstad med beina.

PAUSE!

@jklem77: @blakern111 får hjelp av @TomNordlie i pausen. Spørs om det hjelper. Nittedal best. Leder 2-0 etter 1.omg.

2. omgang har startet.

Blaker rett i angrep.

Søberg rensker ballen langt til skogs. Eller oppe i foringsfatet til hestene, som speaker sier.

48 min: Meyer inn for Ryen.

250 tilskuere på Bruvollen.

50 min: Karlsson spiller gjennom Eriksen på høyresiden. Lobben går over keeper og mål.

51 min: Nygren og Skjetne står med hode mot hode. Småsinte begge. Dommer løser det bra.

Borgen - AHFK 2 1-1. Marius Kolstad scoret.

54 min: 1-2. Eirik Hoel. Header inn en corner. Reddes så og si på streken men AD vinker for mål.

60 min: Blaker et helt annet lag nå. Trøkker til. God pauseprat av Nordlie.

Gult på Helmeriksen. River ned Hoel.

Karlsson blør neseblod. Klar igjen.

68 min: Corner til Blaker. Ingenting.

70 min: Nittedal kontrer. De får corner.
Ingenting.

74 min: Nordseth leker men innlegget er svakt.

Nittedal er også meget svake nå.

75 min: Thoreid redder Blaker der. Stusser ut et innlegg. Flemmen stod bak. Corner. Den avsluttes over.

Braaten inn for Eriksen.

3-3 mellom AFSK og SIF nå. Scoring fra egen banehalvdel sies det.

79 min: Skjetne avanserer. Skuddet går via Blaker og corner. Ingenting.

83 min: Corner til Blaker. Ingenting ut av den.

4-3 til Sørumsand. Kolbjørnsrud.

87 min: Moldstad med god redning. Karlsson nærme.

Fet 2 leder 4-1 over Ull/Kisa 3.

AFSK scorer. Lerdahl 4-4.

SLUTT

@sifalag1920: Klammeri mellom alle spillerne. Er så jævlig dårlig utnyttelse av overtidsminuttene

Uavgjort mellom AFSK - SIF. Blaker jubler. 

Bare Fet 2 som kan hindre Blaker. Kommer snart sak.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar