lørdag 17. oktober 2015

Direkte fra lørdagens fotball på Romerike.

Det er mye god fotball på Romerike denne lørdagen. Jeg oppdaterer fra det meste som skjer.
Dagens første kamp for min del bli juniorkampen mellom Raumnes & Årnes mot Aurskog-Høland. De kjemper om å bli avdelingsmester i to kamper. Årnes i dag og Høland på tirsdag. Jeg durer rett fra den til Blaker - Skedsmo 3.

Jeg begynner å oppdatere fra 13:00.

Har startet på Årnes.

14 min/ 1-0 til Årnes. Fint angrep.

24 min: 2-0. Herlig kontring.

27 min: 3-0. Heglum med sin andre. Spissparet til Årnes feier over AHFK.

2-0 til Ull/Kisa.

Eidsvold Turn leder også.

Tromsdalen leder 2-0 over Mjølner. Akkurat nå er Mjølner nede ref 11er-plassen i 3. div.

Store sjanser til AHFK.

Årnes bommer på straffe.

50 min: 4-0. Heglum igjen.

4-1. Marius Kolstad.

Blaker - Skedsmo 1-1 nå.

Nå reiser jeg til Bruvollen.

Sørumsand leder 2-1.

@UllKisaFotball: Slutt!!!!!! 2-1 seier. I Egersund endte det 2-2.

Nittedal leder 2-1 over Borgen

3-2 til Nittedal.

Mye folk på Bruvollen i dag også. Moro.

Her er det feriefotball. Rett og slett.

5-2 til Nittedal.

67 min: Blaker presser. Thoreid med stor sjanse etter corner.

Flisbyen leder 2-0 over Fet 2.

Ull/Kisa 3 leder 4-0 over AFSK.

84 min: Thoreid igjen. Nærme.

88 min:2-1. Pereira. Runder keeper.

Slutt.

Nittedal vant 8-2 mot Borgen.

Sørumsand klarte kun 2-2 mot Løvenstad.

Ull/Kisa 3 vant 4-1 over AFSK.

Flisbyen vant 2-1 over Fet.

Skedsmo leder 2-0 over Skjetten.

Fu/Vo leder 1-0 over Ull/Kisa 2.

Da tar jeg kvelden med fotballen. 50-årslag venter.

Det blir mer fotball i morra. Da stikker jeg for å se Fet - Aurskog-Høland.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar