torsdag 21. august 2014

Live - Rømskog-AFSK

 Det blir livesending underveis i lokaloppgjøret Rømskog/Setskog-AFSK.



Oppgjøret kan følges her fra 19:00. Det blir oppdateringer på mål og sjansen. Jeg er Indre-mann i dag, så det blir hovedfokus.

2 min: Rolig start. 

Sjanse for Sægrov. Skrått hold, men Kristiansen får ballen ut. 

6 min: Bystrøm Lie skyter over fra 16 meter. God sjanse.

10 min: Akselsen header ut til corner, rett forsanger Sægrov. Sandby skyter utenfor etter corneren.

13 min: Godt frispark av Sandby. Styres utenfor.

 18 min: Ekeberg alene med keeper for AFSK. Skyter elendig utenfor.

19 min: Sandby herjer på venstre. Slår inn og Flies skyter. Larsen redder.

21 min: Sægrov scorer, men er i offside. Korrekt.

24 min: 1-0 Sægrov. Mistenkt offside-posisjon. Runder keeper Larsen, og setter ballen i mål

Helt fortjent. Hjemmelaget styrer. AFSK slår stort sett langt mot Ekeberg.

28 min: Berger holder på å gi AFSK et mål. Mister en helt ufarlig ball. Får til slutt kontroll.

30 min: Helbostad med stor sjanse. Skyter utenfor fra 14 meter.

34 min: 2-0. Sægrov igjen. Fem mål på ti kamper. Akselsen tabber seg ut. Sægrov får ballen og setter den rolig i hjørnet.

Hjemmelaget har full kontroll. 

44 min: Først stor sjanse for AFSK. Ekeberg header, men Berger gjør en kjemperedning. Like etterpå skyter Gjelsnesvangen, men Larsen redder godt.

PAUSE

Hjemmelaget klart best. Hvis det var noen tvil. AFSK er merkelig tamme.

Wauer inn for Michelsen.

Andreassen ned som stopper. Wauer inn sentralt. 4-4-2 nå.

52 min: Lerdahl styrer et Akselsen-skudd like utenfor.

AFSK står litt høyere. Skaper ingenting. Rømskog kontrer. 

56 min. 3-0. Sægrov igjen. Hat-trick. Kontring. Gjelsnesvangen slår igjennom spissen, og han runder keeper.

60 min: Ut med Sægrov, inn med Sandby den eldre. 

AFSK har hatt to sjanser nå. Berger har vært god.

65 min: Viktor Nilsen inn for E. Malnes.

75 min: Skjer fint lite. 

76 min: 4-0. Viktor Nilsen. A. Sandby dribler 2-3 mann, legger ut til Nilsen. Han dunker inn 4-0.

79 min: To store sjanser. Først bommer V. Nilsen alene med keeper. Deretter skyter A. Sandby rett på Larsen fra god posisjon.

80 min: Steinar Lund inn for Jøran Sandby.

Straffe til R/S

84 min: 5-0. Andre Sandby, straffe. Lund felt av Lerdahl. Helt grei straffe.

Røisgaard og Halvorsen inn. Akselsen og Berg ut.

Dagens skauing ble ikke overraskende Sægrov.

 Slutt. 5-0.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar