mandag 4. august 2014

Rømskog/Setskog - Eidsvold Live

A
Kampen starter 19:30 på Setskog.


Lagene:

R/S:

Berger - Helbostad, Øygard, Killi, Flies - Gjelsnesvangen, Ø. Malnes, Holmedahl, Heggedal - Danielsen og E. Malnes.

EIF: 
1 Daniel Rygge Danielsen - 8 Ståle Granheim, 9 David Jansen, 5 Eirik Sørensen Rud, 3 Simen Martinsen - 11 Tommy Andersen, 14 Gaute Granheim, 16 Marius Rødsrud, 7 Espen Berg Ottesen, 11 Thomas Richardsen - 10 Ali Darisiro.

19:10 Det ryktes at begge Sandby-guttene må stå over

2 min: Rolig start. Sola stikker snart igjennom her.

4 min: Hjemmelaget med et lite press på den strålende gressmatta.

Kun Edge her. Går så sakte.

8 min: Rømskog på vei igjennom med Malnes. Strålende takling av Eirik Rud.

9 min: stor sjanse for EIF. Corner, og G. Granheim styrer ballen over.

14 min: Rolig periode nå. Begge lag prøver å trille ball.

16 min: Rødstud bryter en svak ball av Gjelsnesvangen. Han skyter over fra 20 meter. Svakt.

20 min: Corner til EIF. Ingenting.

22 min: Mye feil nå.

30 min: Nå skjer det ingenting. Lagene prøver å spille ball, men klarer det ikke helt.

33 min: Der scora EIF, men annullert. Helt korrekt.

35 min: Martinsen skadet. Bytte for EIF. Carl Walker inn.

36 min: Stor sjanse for hjemmelaget. Gjelsnesvangen skyter fra 18m, men Danielsen redder godt.

39 min: Fredrik Danielsen åpnet bra, men har vært svak i dag. Veldig ubesluttsom.

41 min. Nok et bytte for EIF. Ståle Granheim ut med skade. Inn med 15. Heine Lundahl.

44 min: God heading av Andersen. Berger redder. 

45. min: Der burde EIF fått et frispark på 18 meter. EIF er frustrerte på Cagatay.

PAUSE.

Det har vært mye fint spill, men finnes ikke effektivt. Kjedelig i perioder. Banen er strålende. Det burde vært påbudt med gress i 4. divisjon.

46 min: Darisiro header over fra 12 meter. Godt forsøk.

51 min: Corner til EIF. Berger bommer på ballen, men EIF utnytter det ikke.

55 min: 1-0 Eskild Malnes. Feilpasning av EIF. Eskild scorer alene med keeper.

60 min: Mulig straffe til EIF. Rødsrud revet ned.

Det sprutregner her. Håpløst.

69 min: Målscorer Eskild Malnes ut, André Sandby inn.

70 min: Magnus Iversen inn for Darisiro.

72 min: EIF får ikke til noe som helst. Svake.

75 min. Steinar Lund inn for Gjelsnesvangen.

76 min: EIF presser litt nå. Redning av Berger på et Granheim-skudd.

Helbostad med krampe.

77 min: 2-0. André Sandby. Han drar av en mann, og scorer enkelt alene med keeper. Scoret med ti mann på banen.

78 min: Helbostad ut, Thomas Bjørseth inn.

Det regner og det regner.

85 min: Gult kort til Heggedal.

Iversen header godt. Berger slår til corner. Ny avslutning på corneren. Utenfor.

86 min: Sandby alene med keeper. Danielsen redder med beina. Nærme.

Walker header i stolpen.Tjo og hei-fotball nå.

88 min: Heading som lander oppe på tverrliggeren, av EIF. 

Marius Heggedal er kåret til banens beste. Korrekt.

90 min: Overtid nå.

Spilt i 92 min. nå. 

Slutt. Skauingene tar dermed sin andre seier mot EIF i år. Imponerende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar