lørdag 31. januar 2015

Vi følger lokalfotballen i vinter

I dag begynner de fleste lagene med treningskamper. Denne lørdagen har jeg ledig så vi skal følge kampene. Årnes mot Aurskog-Høland skal følges direkte.

Bård Kolstad skal prøve å stoppe Årnes i dag. (Foto: Espen Bråthen )
Det er avreise til Årnes innen kort tid. Oda og jeg er klare for årets første treningskamp.

Det blir en termos med toddy med i sekken i dag. Det er sikkert og visst.

Helgens kamper:

Rømskog/Setskog - Mysen | Aurskog kunstgress 13:00 (Sørumsand kunne ikke stille lag er byttet ut med Mysen)
Raumnes & Årnes - Aurskog-Høland FK | Årnes kunstgras Kl. 12:00
Rælingen - Skjetten

FU/VO - Ull/Kisa 2 | UKI Arena 15:00
LSK 2- Eidsvold Turn | LSK-hallen kl. 16:30

Fjellhamar skulle også spille mot M/S, men de klarte ikke å stille lag.

Søndag 1. februar:
LSK jr - Fet | LSK-hallen kl. 12:00

Direktesendingen begynner litt etter 12:00 i dag.

Snart Haga. Ett av fem-seks lag med brune drakter. Mjøndalen, Ørn, Bjørn, Florø og Mo. Flere?

Nå er jeg på på plass.

20 min: Det er 1-0 til AHFK. Kaptein Eirik Haugen scoret. Skudd fra 16 meter.

24 min: Haugen header over etter en corner.

Jeg har ikke laget til Årnes. Linderoth i mål. Stokkebryn-gutta er på, og Mads Hansen på topp.

30 min: Mark Tønnesen header over.

31 min: Bendik Vestreng kriger seg til en avslutning. Linderoth redder.

35 min: 2-0 Eirik Haugen. Header inn en corner fra Vestreng.

45 min: 3-0 Bård Kolstad. Header inn corner.

Pause. 

Pausemat. Rakk ikke lunsj før kamp.



Andre omgang nå. Tormod Sørlie inn for Kolstad

Spilt 13 min. Skjer fint lite.

65 min: 4-0 til AHFK. Richard Bjørnstad. Helbostad slår et frispark. Jensen stusser. Bjørnstad gjør ingen feil alene med keeper.

Ness inn for Bendik Vestreng.

1-4. Årnes reduserer.

74 min: Ny redusering for Årnes. En retur som Hansen header i mål. 2-4.

Det er helt jevnt her ute, men Årnes har hevet seg.

82 min: 3-4. Hansen igjen.

Slutt

2-0 til Rømskog til pause. Jøran Sandby og Stian Flies.


Fortsatt 2-0 for Rømskog. Spilt i 35 min.

@SkjettenFotball: Vi spiller 2-2 mot @ralingenfk i dag! Mål av @AndCassa og @RobinDaly6

Nå gjenstår det to kamper. De følger vi via https://twitter.com/Lokalfotballen og https://www.facebook.com/lokalfotballen.

Takk for så langt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar