tirsdag 11. august 2015

Direkte fra Rømskog/Setskog mot Nannestad

Kampen på Rømskog starter 19:00. Jeg følger den kampen, pluss oppdaterer fra Fet mot Gjelleråsen.
Blir det hjemmejubel for Rømskog/Setskog i kveld mot Nannestad? (Foto: Espen Bråthen )
Oppdateringen starter litt før 19:00.


Snart start.

 2 min: Corner til Nannestaad. Ingenting.

Flies kom nå. Sundsrud starter for Rømskog.

5 min: Viktor Nilsen skyter fra 22 meter. Utenfor.

Rømskog tatt over nå.

7 min: 1-0. Olaf Kind. Jøran Sandby med godt forarbeid. Drar seg ned langs høyrekanten. Innlegget setter Kind.

10 min: Nilsen avanserer. Spiller til Sandby. Jøran skyter utenfor fra god posisjon.

12 min: Corner til skauen. Det ender med at Fagersand skyter svakt over.

17 min: Sandby skyter i muren på frispark.

20 min: Ingen lag lærer. Cornervarianten til Dahlum/Sandby funker igjen. Sandby alene på 10 meter. Keeper redder skuddet.

23 min: Brødrene Sandby spiller seg nesten gjennom. Stopperen takler og vinner til slutt ballen.

25 min: 2-0. Viktor Nilsen. Han header inn en corner fra André Sandby.

27 min: Oj, Malnes skyter over fra sju meter.

29 min: Dahlum Nilsen skyter fra 25. Keeper redder.

31 min: Jovall Dahl løper fra eget felt med ball. Durer igjennom, men avslutningen går utenfor. 

35 min: 3-0. André Sandby. Skrur inn et frispark fra 23 meter. Strålende.

Total overkjøring på Rømskauen.

37 min: Jøran Sandby med ny stor sjanse. Alene med keeper skyter han utenfor.

Han får en scoring her i kveld. 

39 min: Ojojoj, Nilsen skyter i nettveggen. På åpent mål! Fint veggspill med Jøran.

40 min: Nesten for Nannestad. Voksøy header like utenfor.

41 min: 4-0. Viktor Nilsen. Spiller vegg og setter ballen i mål nå.

PAUSE!

46 min: 5-0. Jøran Sandby. Endelig løsner. God avslutning.

To store sjanser for Rømskog. Nilsen og Sandby. De kjører totalt over Nannestad.

Malnes og Fagersand ut. Inn med Flies og Gjelsnesvangen.

Det er kontinuerlige Rømskog-angrep her.

61 min: 5-1. Selvmål. Håkon Berger slår en corner i eget mål.

@RaggN: I stedet er det AHFK2 som putter, drar seg gjennom to mann på kanten. 2-0. @Lokalfotballen #5divisjon #flisbyen

Kolstad og Skjeggenes har scoret for AHFK 2

Nå er det snodig at talentet Simen Aaserud ikke kommer inn.

66 min: Corner til Nannestad. Den gikk i stanga.

Rømskog svakere nå. Skjer lite.

67 min: 6-1. Vegard Gjelsnesvangen. Setter den alene med keeper

69 min: 7-1. André Sandby på straffe.

@RaggN: Byen angriper, upresis pasning og AHFK2 kontrer. Måker inn 4-0. @Lokalfotballen #5divisjon #flisbyen

76 min: Sandby med stor sjanse. André byttes etter den. Bergquist inn.

78 min: 8-1. Vegard Gjelsnesvangen.

Der kom Aaserud inn.

Tømmerenna går for ti nå.

Øyvind Sægrov tapte 50 kr da Gjelsnesvangen scoret. Fine penger å gi bort når en unggutt scorer mål.

83 min: Aaserud alene med keeper. God redning.

84 min: 8-2. Adrian Hagen reduserer.

Viktor Nilsen er kåret til BB. Riktig valg.

Det skjer ingenting i Fet-GIF. 

@Goeranlun: @Lokalfotballen Joda. Fet gikk ut i hundre, og presset Gjelleråsen kraftig tilbake første 15. Gjestene bedre med nå. Ingen store sjanser.

SLUTT på Skauen.

Søndre leder 2-0 over Sand i 7. divisjon. Kragtorp og Hagen med måla.

@RaggN: AHFK2 - Flisbyen 5-0, kamp slutt. @Lokalfotballen #flisbyen #5divisjon

Bendik Vestreng, Kolstad 2, Skjeggenes og Martin Vestreng scoret.

Gjelleråsen best på Fedrelandet nå, meldes det. Fredrik Larsen med to store sjanser.

@Goeranlun: Pause Fet-GIF. 0-0. Fet best i et kvarter. GIF best siste halvtimen. To store sjanser til Gjelleråsen. @Lokalfotballen

Fet leder 1-0. Jarnbjo.

@LasseKopperud: @LeirsundALag vinner 4-3 mot kurland i dag og tar 3 nye poeng i kampen om opprykk! @Lokalfotballen

@Goeranlun: Spilt 70 min på Fedrelandet. Fortsatt 1-0. Virker som Fet har bra kontroll.

Der punkterte Fet kampen. Kristian Lundberg setter inn 2-0 til Fet.

Slutt på Fedrelandet. Fet vant en fortjent 2-0-seier meldes det.

Søndre-Høland leder 3-0 over Sand. Marius Bergsjø scoret hjemmelagets tredje mål.


Kilde på Åkrene sin kamp er akrene.no.

3 kommentarer:

  1. Hva skjer i Fet-Gjelleråsen?

    SvarSlett
  2. Kommer det noe bilder fra kampen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det kommer i morgen. Altfor lang kveld :-).

      Slett