lørdag 8. august 2015

Liveoppdateringer fra Blaker - AFSK

Høstsesongens første lokaloppgjør står for tur. Jeg oppdaterer fra Bruvollen. Kampstart er 14:00.


Kom deg ut i sole og på kamp. Det kommer til å smelle godt på Bruvollen. Kampstart er 14:00.

Jeg oppdaterer fra 14:00.


Corsaen setter fart mot Bruvollen nå. Herlig spillevær i strålende sol. Vi sees på kamp.

1 min: Frispark til Blaker. Farlig.

Thoreid header over.

5 min: Berg slår et godt frispark. Ekeberg når ikke ballen.

Rolig her ute. Varmt.

9 min: Blaker angriper. Engen avklarer svakt. Nordseth skyter, men Aastad redder.

Gult til Karlsson.

AFSK ligger kompakt i 4-5-1. Gir Blaker lite rom. Lite bakrom også.

Gult til Simen Kristiansen. Takler Nordseth.

Speaker må være forsiktig. Fikk bot i forrige kamp.

13 min: Frisparket skyter Skaalerud i muren.

Haug skyter langt over fra 25 meter.

14 min: Nordseth dribler tre mann. Kristiansen redder AFSK i siste liten.

16 min: Ekeberg vinner ballen. Slår er godt innlegg som Smolec header rett på keeper.

Nilsson fyker forbi Værvågen. Innlegget får Kristiansen bort.

19 min: Blaker kommer igjen. Svakt av AFSKs forsvar. Gir bort ballen, men Blaker og Nordseth utnytter det ikke.

23: min: Martila demper på kassa. Skyter utenfor.

Nordseth er i humør i dag. AFSK får ikke tak på han.

25 min: Ekeberg skyter langt utenfor fra ca 30 meter.

26 min: Nordseth dribler Kristiansen og Rydje. Blir corner. Den får nesten Martila avsluttet.

Holmen ut, Bjerkely inn for AFSK.

28 min: AFSK får en sjanse. Godt løp av Ekeberg. Innlegget når nesten Bjerkely beinet på.

Oj, Nordseth snytt for straffe. Klar hekt.

Aastad redder godt fra et Karlsson-skudd.

32 min: AFSK med frispark fra 30. Berg skyter utenfor.

34 min: Ny stor sjanse for Blaker. Nilsson vender bort to spillere, alene med keeper spiller han inn. Rydje måker den bort.

Corneren header Haug utenfor.

36 min: Karlsson igjen. Kommer på skuddveksling, men Engen kaster seg inn strålende. Aastad plukker.

37 min: Berg med frispark. Rydje alene på bakerste men header ballen utover.

Martila skyter over fra 20 meter.

41 min: Martila prøver seg igjen. Skyter over fra 16.

Blaker spiller seg gjennom. Skaalerud skyter i tverrliggeren. Det blir corner.

Martila kaster seg rundt og skyter en meter over fra 11 meter.

PAUSE

Nå kjører vi igjen.

47 min: Corner til Blaker. Frispark til AFSK på den. Helt riktig av kampens gode dommer.

Corner til Blaker. Den er perfekt.

49 min: 1-0. Pål Thoreid. Blaker vinner duellen. Thoreid hælsparker ballen i mål.

50 min: Gult til Sørevik. Feller Karlsson.
Frispark i god posisjon. Eriksen er nærme 

AFSK kontrer. Holmen spilles alene med keeper. Han lobber den over tverrliggeren .

Fredrik Kristiansen får gult kort i den kontringer. For seint inn i Sørevik.

Blaker-trener Fredrik Larsen er utestengt i denne kampen. Han er godt fornøyd hittil der han står bak mål.

Gult til Patrick Eriksen. Han byttes også ut. Aleksander Bråten kommer inn.

57 min: Haug spiller igjennom Martila. Han avslutter for tidlig alene med Aastad. Aastad redder.

Blaker scorer igjen, men avblåses for offside. Den er korrekt.

Lavere tempo nå. Varmen tærer på flere av spillerne. AFSK mer med.

61 min: Corner til Blaker. Stor sjanse for Karlsson. Ny corner.

Den får Aastad og Kristiansen ut.

64 min: Martila og Engen i duell innenfor seksten. Blaker roper på straffe. Ingenting.

Martila spiller igjennom Karlsson. Aastad redder. Corneren blir det ikke noe av.

67 min: 2-0. Karlsson. Der satt den endelig. Skyter med høyra ned i hjørnet. 

Amper stemning blant AFSKs spillere. Berg sutrer og Engen ber han holde kjeft, og ber han reise til Lillestrøm.

71 min: Nordseth skadet. Må bytte. Pereira inn.

75 min: Bjørnstad fått en smell. Ligger nede. 

Opp igjen nå.

78 min: 2-1. Joakim Berg. Litt frem og tilbake. Berg smeller til på returen. Går ned i hjørnet.

82 min: AFSK legger om til 3-4-3.

Engen mister ballen. Skaalerud kontrer. Aastad redder godt.

83 min: Berg avanserer og skyter. Utenfor.

Jeg reiser til Skedsmo så snart denne kampen er ferdig.

85 min: 2-2. Oj oj oj, fantastisk scoring av AFSK. Johannes Lindbeck scoret. Skudd fra 25 meter.

Overtid nå.

Blaker vil føle dette som et ran. Men ballen er rund som man sier.

30 sek igjen sier dommer.

SLUTT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar