torsdag 20. august 2015

Direkte fra torsdagens fotball i 4. divisjon


Jeg rekker å se 2. omgang mellom Aurskog-Høland - Fjellhamar. Oppdaterer fra de andre kampene også.

Kampstart er 19:00 på Bjørkelangen, men jeg er der kl. 20:00.

1-0 Selvmål. Godt Svardahl-forarbeid.

2-0 Østengen. Svardahl igjen.

3-0 Østengen. Jensen med forarbeid.

PAUSE

Åkrene - Gjelleråsen 2-0. Hexeberg og Kopperud (akrene.no)

54 min: Rotete start. AHFK presser, men Fjellhamar kommer på noen halvveis kontringer.

Upresist av hjemmelaget nå.

56 min: Aaserud jobber opp ballen. Han har vært god slutten av våren til og med nå.

57 min: 4-0. Svardahl. Herlig angrep. Ola Vestreng stusser til Østengen. Videre til Ola. Innlegget er strålende, og Svardahl smeller den inn på volley.

57 min: Akselsen i god posisjon. Skyter svakt utenfor.

Nå triller de rundt med Fjellhamar. 

62 min: Corner. Stusser ut. Innkast. Akselsen presser men ballen går utenfor.

63 min: Frispark til AHFK. Godt dømt av Antonsen. God mulighet.

Oj, Vestreng skyter i tverrliggeren. Roth står bare å se på.

66 min: Frispark til FFK. Hunstad svakt.

Frispark til Aurskog-Høland. Skjeggenes bommer først etter , men fyrer på like etter. Like over.

Bendik Vestreng inn for Akselsen.

75 min: Svardahl spiller i gjennom Bendik. Roth plukker.

Studsrud inn for Aaserud.

81 min: Studsrud leker på kant. Østengen styrer den nesten inn. Herlig redning av Roth.

83 min: 4-1. Jacob Rangnes scorer for Fjellhamar.

86 min: 5-1. Bendik Vestreng. Skjeggenes vinner en duell etter corner. Vestreng banker den inn.

Kolstad inn for Østengen.

91 min: Studsrud leker med backen. Vestreng scorer nesten på innlegget.

Bendik igjen. Alene med keeper. Roth redder. Skjeggenes header corneren rett på keeper.

SLUTT!

Åkrene vant 4-0.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar