mandag 30. juni 2014

Live Rømskog/Setskog - Kløfta

Klare for kamp på skauen. Vi kjører på nå. Myggen er på vei.


Årets viktigste kamp - for begge lag.

4 min: Skjedd lite. Rømskog  har et lite overtak.

6 min: Kløfta presser nå. Rømskog kommer seg ikke ut.

9 min: Frispark til Kløfta. Godt skreket av Saleh.

12 min: 1-0. Vegard Gjelsnesvangen. Vinner ballen på 30 meter. Skyter under keeper fra 14 meter.

15 min: Til info: Rømskog spiller 3-5-2. Eller en skeiv 4-4-2 om du vil.

17 min: Tøff duell i feltet til Rømskog. Flies er forbanna. Dommeren roer det ned.

20 min: Killi er god - rett og slett. Vinner alt.

25 min: Jevnt, og mye frem og tilbake. Nå skinner sola, og det har begynt å regne. Nå vil vi se regnbuen.

26 min: Gult kort til Damstuen. Stygg takling.

28 min: Corner til R/S. Den kriger Killi inn til 2-0. God corner av J. Sandby.

Det øser ned. Sola skinner fortsatt. Snodig :-).

36 min: Skjer lite nå. Regner gjør banen glatt, så mange sklir rundt her.

38 min: Gult kort til Sundsrud.

40 min: Stor sjanse for Kløfta. Lunde redder en Saleh-heading.

44 min: Kløfta styrer nå. Rømskog er på hæla.

2-1 Alex Øverbye. Skyter i nærmeste. Hvor var keeperen?

Pause.

Urutinert. Lite batteri. Blir færre oppdateringer i 2. omgang.

Viktor Nilsen inn for Gjelsnesvangen.

47 min: Stor sjanse for Heggedal. Kaster seg frem men bommer på ballen like foran mål.

48 min: 2-2. Serken Saleh. Kaster seg inn på bakerste og styrer ballen i mål. Svak markering.

55 min: Store sjanser for Kløfta nå. Mye mer trøkk. Rømskog klarer ikke å holde på ballen.

60 min: Eskild Malnes inn for Engh.

66 min: Jevna seg ut litt. Begge lag er slitne.

75 min: Magnus Fagersand inn for Sundsrud. 

Rømskog kommet enda mer med nå. Få sjanser. Mye knott. 

85 min: To store sjanser for Rømskog. Først godt skudd av Fagersand, deretter A. Sandby på returen. To gode redninger av Næss.

87 min. 3-2. Jøran Sandby. Storebror André vinner en ball og dytter den ut til lillebror. Han dunker den inn med venstra. VIKTIG!.

Gult kort til Jøran Sandby, Marius Heggedal og André Sandby. Ikke samtidig, men i løpet av omgangen.

Slutt.

Årnes slo AHFK 2-1.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar