lørdag 4. oktober 2014

Direktesending - Årnes mot Rømskog

 Det ble Årnes på meg. Jeg får se Liverpool i opptak, så ikke si noe.


Lagene kommer snart. Har fått låne Volvoen av Marit, så dundrer avgårde nå.

Kommer nok ti minutter for sent til kampstart.

13 min: 1-0 Øystein Riise Pedersen. Scoringen kom tidligere altså.

God start av Rømskog, men slapp inn er billig mål.
 
17 min. Stor sjanse for A. Sandby. Alene med keeper. Strålende beinparade av keeper.

22 min: Rømskog spiller ålreit, men får ikke til det siste lille. Årnes kontrer og er farlige på det. 

23 min: Jøran Sandby scorer, men i feil mål. Sjuermålet ved siden av det riktige målet.

29 min: Stor sjanse til bortelaget igjen. Jonas Sundsrud i duell med keeper. Mål og keeper dyttes 20 cm bakover i duellen, men ballen er ikke inne.

@patrickween: Spilt 25 minutter på Fedrelandet når Christoffer Blix gir @FetILFotball ledelsen i bunnkampen i @3divisjon mot Åfjord. #Breddefotball

33 min: Roa seg veldig ned nå. Mye midtbanekriging.

Nannestad leder 3-0 over Blaker til pause.

37 min: Søbye er fornøyd med gutta sine.

Målscorer Pedersen må ut med skade. Spørs om han kommer inn igjen.

38 min: Holdal inn for Pedersen.

39 min: Frispark til Rømskog. Sramek fikk gult. A. Sandby skyter langt over fra 25 meter.

42 min: Nytt frispark til bortelaget. Samme Sandby skyter over igjen.

43 min: Corner til Årnes. Avslutning utenfor.

45 + 1 min: Tønnesen skyter over fra 20 meter. 

PAUSE.

Nannestad slo Blaker 4-1. Dermed blir Blaker i 5. divisjon.

Vi er igang igjen. Ingen bytter, men Søbye varmer opp nå.

48 min: Jøran Sandby header over fra seks meter. Helt alene. Svakt.

@patrickween: Lasse Bergan Foss øker til 2-0 for @FetILFotball mot Åfjord. Håpet om @3divisjon i 2015 lever på Fedrelandet.

57 min: Skjer ingenting. Bare feilpasninger nå.

@patrickween: Åfjord reduserer til 2-1 på Fedrelandet mot @FetILFotball i @3divisjon. Spilt ca timen. #Breddefotball

63 min: Stor sjanse for Javed. Innom en spiller og corner. Det var nærme. Svak corner.

65 min: Gult på J. Sandby. Det er hans tredje gule, og han må stå over mot AHFK.

Bytte Årnes: Tønnesen ut, inn debutant 99 Jesper Åserud.

70 min: Søbye inn for Viktor Nilsen.

72 min: Mads Hansen header like utenfor.

75 min: God corner av Rømskog. Sklir forbi alle den ballen.

77 min: Jøran skyter i stanga via en Årnes-spiller. Nærme.

80 min: Eskil Malnes inn for Gjelsnesvangen.

Corner og ny corner for Årnes. Ingenting.

83 min: Søbye skyter i stanga etter en Sandby-corner.

85 min: Redningd på streken av Årnes. Søbye avsluttet.

86 min: Redning på streken igjen av Årnes. Det vil seg ikke. Sundsrud avsluttet.

@patrickween: 2 minutter på overtid utligner Åfjord til 2-2 på Fedrelandet mot @FetILFotball. Tabbe i bakre rekker. @3divisjon #Breddefotball

Årnes har kontroll nå. Er på overtid nå.

90 + 3 min: Malnes styrer ballen over fra fem meter. 

Årnes skyter i stanga!

SLUTT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar