lørdag 7. mars 2015

Direkte fra lørdagens treningskamper

Jeg er tilstede på Høland stadion for å se AHFK-EIF. Jeg følger kampen, pluss noen andre treningskamper. Blant annet Rømskog-Askim og Skjetten-Fet.


Avreise til Høland nå. Oda og jeg gleder oss. Oda mest opptatt av kiosken. Vi skal også ha med oss Sindre - som er godt over snittet interessert i AHFK.

EIF gjør en endring. Vegard Tanem inn for en skadet Granheim.

http://www.ahfk.no/2015/03/malfest-eller-malsnalt-mot-eidsvold/

Det blåser kraftig på Høland stadion.

3 min: Stor sjanse for AHFK. Kopperud spiller igjennom Jensen. Han spiller tvers over til Svardahl, men han rekker ikke het frem.

7 min: Ny kjempesjanse. Kolstad og Svardahl spiller seg igjennom. Wilsgård redder godt fra Svardahls avslutning.

10 min: Ola Vestreng spiller igjennom Jensen. Han avslutter utenfor fra 16meter.

11 min: Svardahl igjennom. Svak avslutning like utenfor.

15 min: Stor sjanse for AHFK etter en corner.

16 min: 0-1. David Jansen. Blir spilt igjennom av Martinsen. Scorer alene med Hoftvedt. Effektivt.

22 min: God redning av Wilsgård igjen etter et skudd av Svardahl. Skjæggenes scorer på returen, men er i offside.

25 min: Eidsvold roper på straffe. Mulig hands der.

27 min: AHFK scorer, men offside på Kolstad.

30 min: Skjæggenes header i stanga etter et godt innlegg av Helbostad.

39 min: Hoftvedt redder en avslutning fra Halberg.

Mer stillingskrig nå. AHFK klart best i starten.

45 min: 0-2. Gaute Granheim. Scorer etter en corner. Svakt først av Hoftvedt, og elendig markering etterpå.

Pause.

7-3 i målsjanser til AHFK. Eidsvold har vært effektive - og det er en god egenskap. Svardahl og Kolstad har tidvis herjet med EIFs forsvar. De står litt for høyt og AHFK har brukt bakrommet. I mål står Glenn Wilsgård veldig godt for EIF.

Klare til andre omgang.

46 min: 1-2. Stian Skjæggenes. Skyter fra 12 meter.

53 min:  AHFK kjører på nå. Flere halvsjanser.

Rømskog tapte 2-3 mot Askim i dag.

66 min: Mye frem og tilbake nå. En rolig periode. Vinden ødelegger mye.

Svardahl blir lagt i bakken. Fikk vondt i halsen.

68 min: Svardahl legger inn, Kolstad en cm fra å få hodet på ballen.

Wilsgård godt ute etter at Svardahl er på vei igjennom.

69 min: Martinsen skyter... til innkast. Det var i utgangspunktet en ålreit sjanse.

71 min: Vestreng ble sparket ned etter en avslutning. Burde blitt straffe.

74 min: Skjæggenes alene med Wilsgård. Ny god redning.

81 min: EIF kontrer, men skyter over.

83 min: Bjørnstad skyter i tverrliggeren på et frispark.

90 min: Nei nei, Bendik Vestreng. Bommer på mål fra fem meter. 

Slutt.

@SkjettenFotball: Vi vinner dagens kamp 3-1 mot @FetILFotball Dagens målscorere: @jorgenslorafoss @AndyEriksen10 og Robin Karlsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar