mandag 17. august 2015

Direkte fra mandagens fotball på Romerike

Ny mandag, og som vanlig mange muligheter. Jeg er på Åkrene - Aurskog-Høland, og rapporterer fra de fleste andre kampene i kveld.

Aurskog-Høland vant 3-0 i oppgjøret mot Åkrene i vår. (Foto: Espen Bråthen )
Les også: Tips foran kveldens runde
Hjelp til å velge kamp i kveld (Kom deg på kamp)

Kampstart på Åkrene er 19:00.

Lagene:

Åkrene:  Bakke, Løype, Lund, Onarheim, Kopperud, Christiansen, Mostue, Solhaugen, Eian, Hexeberg og Baybutt.

Aurskog-Høland: Hemmingbye, Jensen, Haugen, Kopperud, Akselsen, O. Vestreng, Aaserud, Svardahl, Skjeggenes, Østengen og B. Vestreng.

Blaker - Løvenstad 3-1. Nordseth 2 og Martila. Spilt i 21 min.


1 min/ Corner til AHFK.

Ingenting. Ny corner.

Vestreng avslutt svakt utenfor.

4 min: Lars Kopperud er med opp. Mostue rydder opp.

6 min: Corner til Åkrene. Baybutt skyter over.

7 min: AHFK kontrer. Upresist, og Åkrene får kast.

8 min: Corner for Åkrene. Kontring til AHFK.

Svardahl spiller fri Skjeggenes. Bakke ut og redder.

11 min: Mostue altfor seint inn i Vestreng. Frispark.

Svardahl fyrer nedfallsfrukten over.

13 min: Åkrene henger godt med.

14 min: Eian redder på streken. Stor sjanse for Skjeggenes.

Corner igjen. AHFK skyter i egen spiller og ut.

Fu/Vo 2 - EIF 0-1

Strømmen 2 - Skedsmo 0-1. Amundsen.

Borgen - AFSK 1-0 og Blaker - Løvenstad 5-1.

21 min: Bortelaget er best, men ikke produsert mye. Løype måtte ut med skade nå, men ser ok ut.

22 min: Corner AHFK. Svardahl avslutter over.

Løbersli kaller til seg Østengen og Onarheim. De småkrangler litt.

25 min: Haugen avslutter, men Bakke redder.

Åkrene kommer på en kontring. Hemmingbye plukker den svake avslutningen.

Borgen - AFSK 1-1.

29 min: Åkrene kontrer. Kopperud alene med keeper. AHFK får den til corner.

30 min: Skjeggenes til Østengen. Han vender, men skyter svakt fra 20 meter.

32 min: AHFK roper først på hands. Deretter blir Østengen taklet og de vil ha straffe.

33 min: Godt spill av AHFK. Skjeggenes med innlegg. Bendik Vestreng med en sjanse.

Løbersli snakker med Onarheim igjen.

36 min: Hemmingbye mister ballen. Wahl får ikke kontroll.

39 min: Gedigen sjanse til Aaserud. Skyter over fra fem meter.

Borgen - AFSK 2-1.

Åkrene drøyer tiden i alle mulige situasjoner. Flinke til det.

44 min: Østengen vrir og vender. Får corner.

Ny corner. Akselsen skyter utenfor. Haugen får en albue i løpet der, men dommer ser det ikke.

PAUSE!

Blaker - Løvenstad 7-1 nå.

Vi har startet.

46 min: AHFK rett i angrep. Bakke redder et Østengen-frispark.

Rælingen opp i 1-0 over HamKam 2.

49 min: Frispark til AHFK. Den går over alle.

50 min: Bakke er flink til å drøye. Står og prater med en innbytter nå.

51 min: Skjeggenes dribler seg fri. Bakke redder skuddet. Corner. Den slåes bak mål.

Strømmen 2 - Skedsmo 1-2. Bjerkenes for Skedsmo.
55 min: Skjeggenes avslutter igjen. Bakke slår den ut.

56 min: Akselsen feller Mostue. Frispark. Eian slår den. Onarheim vender og skyter. Bra forsøk. 

B. Vestreng ut. Marius Kolstad inn.

15-åringen inn altså. God førstetouch  til Aaserud. Han skyter men blokkeres.

@ralingenfk: Ny scoring!!! 36 min: 2-0. Chris har kommet inn for en skadet Dan og styrer hjørnesparket med hodet fra bakre stolpe i motsatt hjørne.

61 min: AHFK tømmer seg, men Jensen stopper kontringen.

62 min: 0-1. Svardahl. Drar av tre mann, og skyter i lengste.

65 min: Corner til Åkrene. Vestreng header den ut.

68 min: Marius Kolstad avanserer. Skyter fra 18 meter. Like utenfor.

Gult på Solhaugen.

70 min: 0-2. Østengen. Svardahl og Østengen spiller seg fri. Østengen setter den.

73 min: straffe til AHFK. Onarheim klikker totalt. Får bare gult.

0-3. Østengen. Skyter opp. Bakke ned.

Skjetten leder over KIL 2. Eriksen scoret.

Studsrud inn for Vestreng.

77 min: Svardahl lemper den over keeper og i stanga.

Bård Kolstad inn for Svardahl.

Rømskog - Årnes 1-1. 15 igjen.

80 min: 0-4. Østengen. Leker med Åkrene. Denger den opp i nettaket.

Og der scoret Årnes. 2-1 over Rømskog.

Onarheim løper fortsatt rundt og klager.

82 min: Frispark til Åkrene i god posisjon. Eian skrur den utenfor.

@SkjettenFotball: Kordahl tas tøft av keeper og dommer blåser straffe. Nordnes sikker som banken og 3-0 til Skjetten! Tid 39 min. #skjettenfotball #3div2

85 min: Lars Kopperud skyter 20 meter over.

Strømmen 2 - Skedsmo 2-2 nå.

86 min: 0-5. Bård Kolstad. Marius Kolstad leker på kanten. Skyter. Returen setter Bård.

Frispark til Åkrene. Lars Kopperud redder på streken fra Thomas Kopperud.

Gult til Haugen.

Stor sjanse for Åkrene. Ballen i tverrliggeren. Dommer blåser etter en duell. Veit ikke hvorfor.

Jensen må ut. Svardahl inn igjen.

Corner til Åkrene.

SLUTT!

4-0 til Skjetten nå.

Eidsvold leder 2-0 over Fu/Vo. Slutt.

Borgen - AFSK 3-3. Slutt.

Rømskog scoret på overtid med Olaf Kind. 2-2.

Rælingen - Hamkam 2-1, etter bortelaget reduserte.

Pokker. Utligning for Hamkam mot Rælingen. 2-2.

@ralingenfk: Ham Kam 2 har snudd kampen. 88 min: 2-3. Ballen hamres i nettet bak Atle.

@RaggN: Flisbyen utligner til 1-1 mot Nittedal. @Lokalfotballen #flisbyen #5didisjon

Skjetten vant 4-0 over KIL 2

Eidsvold Turn 2 - Gjelleråsen 4-3 nå. Solberg og Kristiansen med to mål hver for Turn.

Nittedal tar ledelsen 2-1 mot Flisbyen på overtid.

Flisbyen utlignet på overtid igjen. 2-2 der også.

Nå skal det skrives en sak eller to. Takk for følget i kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar