lørdag 8. august 2015

Liveoppdateringer fra Skedsmo - Fu/Vo

Skedsmo tar i mot Fu/Vo i et toppoppgjør i 3 . divisjon. Lagene kjemper en hard kamp om å bli beste lag fra Romerike. Kampen starter 16:00

Jeg er først på Blaker - AFSK som startet 14:00. Når den kampen er ferdig dundrer jeg til Skedsmo kunstgress for å følge Skedsmo - FU/Vo.

Reiser fra Blaker nå. Er der ca 16:15.

19 min: Det er 0-0. Får snart vite hvordan starten har vært.

20 min: Jacobsen med corner for Skrdsmo. Klemp header i bakken og over.

21 min: Fint spill av Fu/Vo. Finstad i godt driv. Får corner. Den bokses ut.

@EidsvoldTurn: 14 min: 2-1! Turn reduserer etter en klassekontring! Teksum finner Trøen som finner Nesset som scorer!

24 min: Frispark til hjemmelaget. God posisjon. Skedsmo skriker på hands. Vanskelig å se.

28 min: Skedsmo i full fart. Bjerkenes skyter men blir blokkert.

Lobmann, tror jeg, avslutter men keeper redder godt. Ny corner. Svakt slått av Rustadbakken.

32 min: Lobmann kommer seg løs på kanten. Shurdhiqi stusser innlegget utenfor.

34 min: Shurdhiqi gir FUVOs Severeide to trøkker. Frispark.

35 min: Bjerkenes rundt backen sin igjen. Shurdhiqi brasser innlegget over.

Shurdhiqi fellt. Frispark i god posisjon. Elendig slått av Rustadbakken.

38 min: Rahim dribler tre mann. Spiller til Bjerkenes. Corner. Den får FuVo ut.

FuVo kontrer. Halvorsen alene med keeper, men Bjørkeng kommer først på ballen.

Corner til FuVo. Brenna vender men treffer en Skedsmo-spiller.

41 min: Lobmann treffes av ballen. Nesten så han kommer gjennom. Ballen går ut.

43 min: 0-1. Håkon Bråthen. Godt angrep av bortelaget. Brenna legger igjen ballen til backen Bråthen. Han plasserer den oppe i krøsset.


PAUSE!

2. omgang har startet.

En god prat med Ole Kristian Bjerkenes i pausen. Min gamle gymlærer på videregående, og far til Skedsmos Christian Bjerkenes.

Linstad fikk gult.

Arber Krasniqi har kommet inn for Sandvik ved pause.

53 min: Stor sjanse for Shurdhiqi. Godt spill først. Shurdhiqi alene på sju meter og skyter rett på keeper.

57 min: Ny sjanse for Skedsmo. Bjerkenes med godt innlegg. FuVo-spiller redder så og si på streken.

Gult til Heiberg for protester.

59 min: 0-2. Kim Brenna. FuVo kontrer. Brenna setter den alene med keeper.

Corner til Skedmso.

62 min:Klemp må ut. Inn med Bjerkrheim for Skedsmo.

Corneren header Langerud utenfor.

65 min: Skedsmo har løftet opp laget. Masse rom til Brenna altså.

Jacobsen og en leder på Skedsmo i munnhuggeri. De ber hverandre holde kjeft. Hyggelig!

70 min: Shurdhiqi går ned i feltet. Ingenting. Helt korrekt av dommer.

Skedsmo prøver å spille seg gjennom, men det går for saktere.

72 min: Brenna løper seg fri. Keeper Bjørkeng er kjapt ute og avverger.

73 min: 1-2. Christian Bjerkenes. Krasniqi  med veggspill. Kommer seg ned på siden. Godt innlegg som Bjerkenes dytter i mål på bakerste. Redusering for Skedsmo.

74 min: Finstad skyter fra 20. Bjørkeng redder.

Amundsen inn for Rahim.

Innkast fra Tømte. Til slutt er Shurdhiqi plutselig alene med keeper, men under press skyter han over.

80 min: Mye rot og feil her ute. Skedsmo prøver og prøver. FuVo ligger godt i formasjon.

Sannerud ut, og Christopher Lundhaug inn for FuVo.

82 min: Corner til Skedsmo. Der er det tilfeldigheter om ballen går inn eller ut. FuVo får rensket ballen bort.

Langerud fikk en smell i den duellen. På beina igjen.

Gult kort til en FuVo-spiller. Dommeren er lei klaging nå. Forstår han godt.

87 min: Brenna alene med keeper. Bjørkeng redder strålende.

Langerud header etter en lang ball. Han er spiss nå. Ble ufarlig.

90 min: Rud med godt skudd. Keeper slår til corner. Overtid nå.

FuVo drøyer med cornerflagget. Blir femmeter.

93 min: For en stor sjanse! Lobmann alene med keeper. Skuddet suser utenfor krysset.

Ampert her. Severeide ligger nede men dommxxs v de få dfds xFver lar spillet gå. Skedsmo får sjansen sin da Severeide er nede. 

Nå gikk Shurdhiqi ned for telling. Severeide også. Ampert!

Begge er inne igjen. 

Corner til Skedsmo.

Skolbekken inn for Brenna.

Ingenting av den.

Moro og ampert her nå. Lokalfotball på sitt beste!

Spilt i 96 minutter. 

SLUTT

Saker kommer i kveld.

Takk for følget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar