lørdag 5. mars 2016

Direkte fra AHFK - Skjetten

Direkte fra Høland stadion i treningskampen mellom AHFK og Skjetten.


Kampen startet 14:01.

8 min: Skjetten best igang. Kontrer fint på upresise AHFK.

12 min: Noen tøffe dueller på midten.

13 min: Skjeggenes skyter over fra venstresiden.

15 min: Treningskamp....? Det smeller hardt flere steder. Høy tenning på begge lag.

Absir fra Oslo City prøvespiller for Skjetten. Bra stopper.

For en stygg takling av en Skjetten-spiller. Altfor sein på Skjeggenes.

19 min: Fjellheim header fra 7 meter. Keeper redder.

Keeper feller Svardahl utenfor 16. Får gult kort. Frisparket svakt slått.

Dommer tar en alvorsprat med kaptein Eriksen til Skjetten. Hissig mann.

Skjetten klager på alle dommeravgjørelser nå.

25 min: Det krangler på tribunen også :-).

29 min: Jevnt utpå her nå.

33 min: Lite sjanser. Lagene setter opp dødballer.

Skjetten fortsetter å kjefte og klage. Merkelig.

Gult til Bergsjø. Holder igjen Daly. Daly klikker og dommeren ber han om å roe seg ned eller gå av banen.

38 min: Svardahl med stor sjanse. Stusses gjennom og han avslutter over mål.

39 min: Skjetten på venstre. Innlegg, Haugen slår til corner.

Gult til Daly. Sparker bort ballen.

45 min: stor sjanse til Daly. Hoftvedt redder.

Pause.

Dommeren tar en prat med begge kapteiner. Var for ampert i første.

Jouini og Krogstad inn for Hoftvedt og Skjeggenes. Og Bendik Vestreng inn for Østengen.

Skjetten starter med samme lag.

48 min: Jappee feier ned Svardahl. Frispark.

50 min: Skjetten spiller seg fint gjennom. De får ikke avsluttet. Kopperud rydder opp.

56 min: 1-0 Ola Vestreng. Skjettens keeper mister ballen. Først avslutning av Bendik Vestreng, så Ola Vestreng som setter den.

57 min: Daly blir utvist. Forferdelig oppførsel i hele kampen.

58 min: Vestreng skyter utenfor.

60 min: Eriksen ut for Skjetten. Veit ikke hvem som kommer inn.

63 min: Svardahl slår luke på Absir. Pasningen etter blir litt lang for Krogstad.

Helbostad, Kolstad og Akselsen inn for AHFK.

65 min: Kordahl avslutter etter godt Skjetten-spill. Jouini redder.

Ny stor sjanse for AHFK. Svardahl gjennom men keeper kommer godt ut og  redder.

69 min: Skjetten ned frispark. Blir femmeter.

Skjetten med fint spill på midten. Bedre med igjen.

72 min: Akselsen vender og skyter, men keeper er kjapt på han. Bra av keeper.

Kordahl er bedre med. Gode bevegelser. To skudd men begge blir blokkert.

AHFK svake nå.

AFSK vant 10-0 over Åkrene.

Oppsal vant 3-1 over Skedsmo.

83 min: 2-0 Eirik Haugen. Nydelig spill. Ruller rundt. Innlegget fra Akselsen er nydelig og Haugen header ballen i lengste.

Gult på Vestreng og 8 på Skjetten. Knuff og gruff.

89 min: Vestreng fyrer av fra 20. Like utenfor.

Skjetten med et forsøk. Skyter utenfor.

SLUTT. 2-0 til AHFK.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar