onsdag 16. mars 2016

Direkte fra onsdagens cupkamper på Romerike

Denne kvelden har jeg gledet meg til lenge. Det blir cupfest i kveld. Romerike har tre kamper i kveld, og jeg følger alle.
Skjetten er allerede videre, men hvem går videre i kveld? (Foto: Espen Bråthen).
Kamper:

18:00 Skedsmo - Fet
19:00 Aurskog-Høland - Raumnes og Årnes
20:30 Hauerseter - Gjerdrum.

Jeg reiser på AHFK-Årnes, og oppdatere fra alle kampene utover kvelden.

AHFK: Jouini, Jensen, Kopperud, Haugen, Bergsjø, O. Vestreng, Fjellheim, M. Vestreng, Skjeggenes, B. Vestreng og Svardahl.

R&Å: Breivik, Taha, Stokkebryn Jensen, Linderoth-Jensen, Hofsrud, Fagerli, Sramek, P. Hansen, Linnes, M. Hansen og Autio.

10 min: 1-0 til Skedsmo. Mostue.

2-0 Skedsmo. D Mostue. 15 min. Assist Bjerknes

45 min: 3-0 til Skedsmo. Bjerkenes. Mostue med målgivende.


Klar som et egg! Avspark kl. 19:02.

1 min: Vi er igang. Dueller i starten.

2. min: Jouini nede for telling. Duell med M. Hansen. Ser ikke bra ut.

Kan bli rett i ilden for førsteårs-junior Simon Hellesjø dette. 

Jouini må ut sies det. Kutt under leppa som er stygt.

Uff, stygg smell på Jouini. Blodet rant godt.

12 min: Vi er igang. Svardahl kommer nesten gjennom. Linderoth rydder opp.

13 min: Hellesjø fint ute. God start for keeperen.

14 min: Jevnt etter den pausen.

16 min: Fint spill av Årnes. Sramek lobber over.

AHFK kontrer. Svardahl forbi to mann, men pasningen er for dårlig.

18 min: Hellesjø dribler Mads Hansen!

22 min: P.Hansen med frispark. Går forbi alle.

4-0 til Skedsmo. Mostue med sitt tredje.

24 min: Det slås mye langt.

25 min: Svardahl skyter fra 13. Blir corner. Elendig slått og Årnes kontrer. De får frispark. Ny dødball som skal dunkes inn.

 28 min: Langt kast av Skjeggenes. Breivik redder såvidt foran O. Vestreng.

Langt kast fra Årnes. Dødballenes kamp!

31 min: Vestreng skyter over fra 28 meter, etter et langt kast i situasjonen før.

32 min: Breivik mister ballen. Kopperud kaster seg frem men keeper er først igjen.

36 min: Skjeggenes skyter utenfor. Svakt. Men fint spill først.

39 min: Hansen med frispark. Fagerli header utenfor.

Taha får gult.

43 min: Hard kjemping fra begge lag. Lite finspill.

44 min: Herlig angrep av AHFK. Breivik redder strålende på Svardahls avslutning. Fint forarbeid av Skjeggenes.

5-0 Skedsmo. Mostue. 88 min. Ass Benco

45 min: Den skal sitte Bergsjø. Header utenfor fra seks meter.

Stuss foran Årnes' mål. Bortelaget får den ut.

Haugen gult kort. Protesterer etter et frispark.

PAUSE.

En kamp med mye innsats og lite fint spill. Årnes slår mye i bakrom, men AHFK slår langt på stopperne til Årnes. AHFK tok over på slutten, men Årnes var best før det.

46 min: 1-0 Ola Vestreng. Fint spill av Svardahl. Vestreng vinner ballen etter en tabbe av Breivik, og setter den inn fra skrått hold.

Uff, der dømmer dommer frispark. Helt feil. Haugen tar ballen først. Hellesjø plukker frisparket. Bra av unggutten.

54 min: Tilbake til feilpasning og rare valg.

55 min: Svardahl med nydelig nedtak. Vestreng smeller til fra 25 m men utenfor.

Nå blåses det mye rart. Veldig mange frispark.

60 min: Linnes avanserer. Kopperud takler til corner.

Fjellheim kaster seg ned og dekker et skudd.

62 min: Ola Vestreng legger inn, men for svakt. Der var bror Bendik alene.

65 min: Autio forbi to mann. Årnes-spissen skyter over.

Årnes har et godr overtak. AHFK upresise.

67 min: Fint angrep av AHFK. Vestreng til Svardahl, som spiler gjennom Fjellheim. Breivik redder strålende.

71 min: Årnes roter det nesten til. Breivik får ballen bort like foran Svardahl.

72 min: Heglum inn for Linnes. God spiller.

Nei, nei, nei dommer. Det går ikke an å dømme det innkstet den veien.

74 min: Svardahl alene med keeper. Linderoth-Jensen feller han. Frispark. Gult kort. Bra av dommer, Årnes hadde en innafor der.

75 min: Frisparket blir til en kontring for Årnes. Kopperud rydder opp.

Svardahl drar seg fri på siden. Innlegget blir for svakt.

78 min: For en stor sjanse for B. Vestreng. Svardahl drar seg forbi Jensen og Vestreng banker ballen over. 

Krogstad inn for Skjeggenes.

80 min: gult til Ola Vestreng. 

 Zorchi inn for Sramek.

84 min: Den Fagerli. Den skulle du satt. Fint løp men avslutning går over. Gedigen sjanse.

Studsrud inn for O. Vestreng.

88 min: Corner til AHFK. Blir ingenting.

89 min: Svardahl på venstre. Alene med keeper, men Breivik redder.

Årnes slår langt. Hellesjø redder.

91 min: Krogstad alene med keeper. Breivik redder med beinet.

Svardahl løper seg fri på venstre. Linderoth kaster seg og gir til corner.

AHFK drøyer ned ved hjørnet. Får corner igjen.

SLUTT.

Hauerseter - Gjerdrum 0-0 til pause.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar