tirsdag 16. juni 2015

Direkte fra tirsdagens fotball

Bloggen følger Aurskog-Høland - Eidsvold i kveld. Det blir også oppdateringer fra Fet - Skedsmo 2 og Eidsvold Turn 2 - Nannestad. Reis heller på kamp enn å følge direkteoppdateringene!

Gaute Granheim (kaptein) og EIF trenger poengene i dag for å henge med. Lars-Eirik Svardahl må ha poeng for å jage opprykk (Foto: Espen Bråthen )
Les også:


Jeg følger kampen fra 19:00 i kveld. Det er først AFSK J8 mot Blaker J8 på Bruvollen. Vi haster oss videre derfra. Sola skinner, så jeg håper virkelig folk reiser på kamp i kveld. Det spiller ingen rolle hvor - bare støtt opp det lokale laget ditt. De trenger deg og de fortjener det. Vi sees på kamp.

Lagene:

AHFK: Hemmingbye - Jensen, Haugen, Kopperud, Akselsen - O. Vestreng, Krogstad, M. Vestreng, Aaserud, Svardahl og Østengen.

EIF: Wilsgård - Tanem, Andresen, Jansen, Brenna - Granheim, Berg Ottesen, Hustad - Oskarsen, Iversen og Rødsrud.

Nå er det snart kampstart.


EIF starter med ballen.

5 min: Bortelaget med et lite initiativ her ute.

Gult på Brenna. Altfor sein i Vestreng.

6 min: Svardahl dribler Jansen og Andresen. Farlig, men blir corner.

Den er ufarlig.

8 min: Jensen felt. Vestreng slår frisparket. Kopperud header utenfor.

12 min:Frispark til EIF i farlig posisjon.

0-1. Marius Rødsrud. Skrur frisparket over muren.

14 min: Eidsvold kommer igjen. Iversen prøver men blir blokkert.

Eidsvold er best. De vinner de fleste duellene.

19 min: Berg Ottesen drar av Vestreng, og skyter godt fra 22 meter. Like over.

22 min: Andresen smeller i Østengen. Frispark.

1-1. Martin Vestreng. Østengen dytter frisparket til Vestreng som scorer.

27 min: Østengen med et par gode skuddfinter. Avslutningen er derimot svak.

Dommeren her ute burde lære seg fordel. Flere merkelige avgjørelser.

29 min: Bra av Svardahl igjen. Drar av to mann, men innlegget blir til corner.

Oj, Haugen header over på så og si åpent mål

32 min: Svardahl igjen. Bort med et par mann. Vegg med Vestreng, men når ikke den ballen.

33 min: Berg Ottesen drar seg fri. Spiller vegg med en AHFK-forsvarer. Skyter over.

35 min: EIF igjennom når en forsvarsspiller sklir. Blir frispark til AHFK. Så feil ut.

37 min: Østengen felt igjen på 22 meter.

Svardahl skyter i muren. Nytt frispark på kanten. Vestreng tatt.

41 min: 2-1. Svardahl. Fantastisk scoring! Dribler fem mann og setter den i mål.

PAUSE

47 min: Svardahl kjører på. Herlig innlegg. Ola Vestreng skyter over fra fire meter. Stor sjanse.

52 min: Hjemmelaget fører kampen. Svardahl er lei å få has på. 

EIF har flyttet Rødsrud inn som midtspiss.

54 min: AHFK kommer igjen. Svardahl dribler en mann for mye.

Rødt kort for EIF. Vegard Tanem takler Aaserud. To gule. 

56 min: 3-1. Østengen. Kopperud vinner ballen høyt oppe. Spiller til Østengen som kliner den i mål.

60 min: Skogstad inn for Krogstad.

70 min: Mye balltrilling og lite action her.

EIF har lagt om til tre bak.

73 min: 4-1 Fredrik Skogstad. Østenge. På høyresiden. Innlegg. Skogstad skyter fra 12 meter og i mål.

76 min: 5-1. Svardahl. Runder keeper og scorer.

80 min: Svardahl ned på midten nå. Østengen og Vestreng byttet ut.

1-0 til Fet. Blix.

90 min: 6-1. Svardahl. B. Vestreng med målgivende.

Slutt.

Fet opp i 2-0. Blix igjen.

Tre mål av Blix. 3-0.

To kjappe av Skedsmo 2. 3-2 på Fedrelandet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar