mandag 15. juni 2015

Direkteoppdateringer fra mandagens lokalfotball

Ny mandag og nye muligheter for å følge lokalfotballen. Jeg ser Rømskog/Setskog mot Fu/Vo 2 i kveld.

3. divisjon:

Rælingen - Strømmen 2
Ull/Kisa 2 - Skedsmo

4. divisjon:

Rømskog/Setskog - Fu/Vo 2
Gjelleråsen - Raumnes & Årnes
Åkrene - Lørenskog 2

5. divisjon:

AFSK - Ull/Kisa 2
Borgen - Nannestad
Løvenstad - Sørumsand

Jeg er på Setskog stadion like før kampstart - altså 19:00.

3 min: Jøran Sandby med stor sjanse. Kaster fram men keeper er der.

Corner til RS.

5 min: 1-0. Jøran Sandby. Kort cornervariant fra Sandby til Dahlum Nilsen. Legger igjen til Sandby som dunker den inn.

8 min: FuVo kommer. Dahl og Berger får avklarert.

12 min: Herlig angrep av Rømskog. Jovall Dahl med et raid, spiller til Fagersand som slår inn. A. Sandby tar den ned, vender, og skyter. Keeper redder.

14 min: Flies spiller igjennom J. Sandby. Alene med keeper skyter han like utenfor.

Dahlum Nilsen styrer det meste her ute. Hjemmelaget klart best.

17 min: Heggedal tilbake på midtbanen for skauen. Herlig innsats og vinner nok en ball.

22 min. Corner til FuVo.

Heades over.

25 min: Flies kommer igjen. Går ut til innkast til slutt.

André Sandby skyter over.

Robert Holmedahl med et lite kutt over nesa. Blør godt. Har hjelpa han litt :-)

Spilt i 30 minutter. FuVo mer med.

Nå har en FuVo-spiller fått en smell. Full ising.

Holmedahl kommer inn igjen.

34 min: Sola skinner på Setskog nå. Spillet er gått litt i trå pga skadene.

36 min: Storebror Sandby dribler seg løs. Keeper redder med en beinparade.

37 min: 2-0. Jøran Sandby. Strålende spill av hjemmelaget. Dahlum Nilsen gjør det meste før Malnes skyter. Keeper redder. Sandby setter returen.

Åkrene - Lørenskog 2 1-1.

41 min: Sandby med frispark. Jovall Dahl header, men keeper redder.

43 min: Frispark for FuVo. Berger er der og veiver den til corner.

Corneren bokser han ut.

Gult kort til FUVOs Hammer.

46 min: A. Sandby skyter like over.

Jovall Dahl header rett på keeper.

Rælingen - Strømmen 2 1-0 nå.

PAUSE.

Igang igjen.

FuVo med mye mer vilje må. Fått seg en runde kjeft av Heiberg i pausa.

Åkrene - Lørenskog 2 1-2. Straffe.

Nå er det 4-2 til Lørenskog.

52 min: 2-1. Anders Kvalness. Header inn ballen etter langt innkast.

54 min: Kvalness igjen. Header like utenfor.

UllKisa 2 - Skedsmo 0-1. Davies.

AFSK - Ull/Kisa 3 1-0. Bystrøm Lie.

58 min: Flies på nytt raid. Legger inn, men Sandby skyter over. Treffer nesten Corsaen.

60 min: Malnes vipper den igjennom til Dahlum. Han når den ikke.

62 min: Fagersand med en god over lap. Han slår et godt innlegg men ingen når den.

Rømskog kjører nå. Både Malnes og Heggedal med gode forsøk.

65 min: Westheim med godt skudd. Berger redder.

Gult kort til Flies.

Gult kort til Jovall Dahl. 

67 min: FuVo lemper mye inn i feltet. Skaper småsjanser nå.

Åkrene - Lørenskog 3-5 nå. Seks mål på 20 minutter.

72 min: A. Sandby drar seg fri på høyre. Innlegget blir litt for langt for Malnes. Burde slått inn litt tidligere.

Løvenstad - Sørumsand 0-2. Fetahu med begge. Spilt i 28 min.

75 min: Rømskog kommer igjen. A. Sandby spiller igjennom bror. Sandby faller og dommer vinker spiller videre.

79 min: 3-1. Håkon Bergsjø. Header inn en godt slått corner av J. Sandby.

80 min: Kvalness skyter er frispark fra 25 meter over.

Sundsrud inn for Jovall Dahl.

83 min: Viktor Nilsen skyter fra 20. Rett på keeper.

Eskild Malnes inn for Fagersand.

AFSK - Ullkisa 3 3-1. Værvågen og Bystrøm Lie de to siste for AFSK.

Oj, der ble FuVo snytt for soleklr straffe.
Berger måker ned Skolbakken.

AFSK leder 4-1. Helge Engen.

87 min: Stor sjanse til FuVo. Berger redder den.

Simen Aaserud inn for A. Sandby.

Bergsjø fikk en smell. Må ut. Gjelsnesvangen kommer inn. Vært syk lenge han nå. Krysser fingra nå fordi det er en talentfull spiller.

Rælingen - Strømmen 1-1 nå.

Lørenskog 2 vant 6-3 over Åkrene.

Strømmen 2 leder 3-1 over Rælingen.

92 min: Sandby runder keeper, men skyter over.

SLUTT på Setskog.

Gjelleråsen leder 1-0 over Årnes. Grandre med målet.

Fetahu med tre mål for Sørumsand mot Løvenstad.

Rælingen - Strømmen 2 2-6 nå.

AFSK - Ullkisa 3 5-1 og så 6-1. Glenn Bjerkely med begge.

Gjelleråsen leder 2-0.

Årnes reduserer mot Gjelleråsen. Tønnesen setter inn scoringen.

@SkedsmoFk: Kjempescoring av Sebastian!! Ser at keeper står langt og skyter fra 40 meter! Burde vært filmet! 0-3

Lobmann setter inn 4-0 like etter.

Ull/Kisa 2 - Skedsmo 0-5. Sander Wang.

Gjelleråsen - Årnes 3-1. Kim Sørensen. Spilt i 76 minutter.

AFSK vant 7-2 over Kisa 3.

Mark Tønnesen utlignet for Årnes mot GIF, og det blir spennende på slutten. 3-2 til GIF.

@sifalag1920: Tony setter sitt fjerde for dagen! 5-0 @Lokalfotballen 

@raumnesaa1881: Dramatisk utlikning!! Hansen på frispark på overtid. Limer den i krysset. 3-3 slutt. Tom for ord. @Lokalfotballen

Da tar jeg kvelden med oppdateringer. Saker kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar