torsdag 17. september 2015

Direkte fra Søndre Høland - Flisbyen 2

I kveld kjører vi virkelig bredde. Søndre-Høland tar i mot Flisbyen 3.



Kampstart 20:15.

Jeg er på plass 20:30. J8-trening og J10-kamp i øsende regnvær er akkurat over. Corsaen klinker til nå.

17 min: 1-1 på Bråtevangen. Magnus Kragtorp.

18 min: 2-1. Magnus Kragtorp. Spilles igjennom. Scorer alene med keeper.


23 min: Stor sjanse til bortelaget etter en corner. Dommer blåser frispark til slutt.

24 min: Thomas Myrvang (eks Fet og AFSK) med avslutning for Flisbyen. Utenfor.

27 min: 2-2. Flisbyen scorer. Trilles under keeper. Ser ikke målscorer.

30 min: Ny sjanse til Flisbyen. Utenfor.

Kragtorp suser inn på en retur. Keeper redder og corner.

32 min: 3-2. Kragtorp. Tre mål av den raske spissen. Dårlig tilbakespill som Magnus snapper.

36 min: Myrvang header. Lunner redder.

3-3. Header inn en corner. Flisbyen har vester så jeg ser ikke målscorer.

43 min: 4-3. Joakim Melby. Skyter godt fra 16 meter. Sklir inn i hjørnet.

44 min: 5-3. Anders Nadden. Bergsjø spiller han igjennom. Litt lang ball. Vinner ballen i duell med keeper, og skyter i mål via en bortespiller.

PAUSE

Vi er igang. Det øser godt ned fra himmelen nå også. 

50 min: 6-3. Anders Nadden. Klinker til på frispark fra 35 meter. Suser inn i hjørnet.

Rolig i regnværet. 

62 min: Stig Klemmetsen måtte steppe inn som dommer. Nå kom dommeren, og det byttes dommer til stor jubel. Klemmetsen har vært meget god.

67 min: 6-4. Målfest. Flisbyen reduserer med et godt veggspill. Spissen klinker den i nærmeste.

69 min: 7-4. Jens Bergsjø. Nadden med herlig crosser. Bergsjø runder keeper og scorer.

75 min: 7-5. En Flisbyen-spiller slår ballen inn i mål med hånda, ser det ut som.

79 min: Stor sjanse for Kragtorp. Skyter utenfor alene med keeper.

Action på Bråtevangen. Krangel midt på banen. Gult kort til begge. Øivind Øiestad for SHIUL.

88 min: Flisbyen header over. Det er litt nervøsitet i hjemmelaget nå. Med seier holder de sannsynligvis plassen.

Spilt i 90 men blir vel lagt til en del.

SLUTT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar