tirsdag 8. september 2015

Direkteoppdatering av Sørumsand - Aurskog-Høland

Lokaloppgjør i 5. divisjon. Begge med sterke lag i kveld. Jeg oppdaterer fra 20:15.

Kampstart er 20:15 på Sørumsand Idrettspark.

5 min: Sørumsand best i starten. Presser høyt.

6 min: Nazari med stor sjanse. Alene foran mål. Roter den bort og Lie får den vekk. Bra trøkk i SIF.

8 min: AHFK løftet seg nå. Disse unge gutta er kjappe. Lei å få tak i.

11 min: Weinholdt med langt innkast. Andreassen header over. De er tunge på dødball.

Bra tempo her ute. Litt for høyt for noen.

15 min: Grahn surfet på ryggen til Fetahu. Frispark til SIF.

16 min: 1-0. Robin Barikmo. AHFK roter det til. Nazari vinner den, og Barikmo setter den.

18 min: 2-0. Marius Kornbakk. Dunker den inn fra 22 meter. Rett på keeper, men suser inn.

24 min: Marius Kolstad kjører på. Drar seg forbi tre mann. Studsrud får på et skudd. God redning av Lillebo.

25 min: langt kast av Weinholdt. Bakken får bokset bort ballen.

31 min: SIF presser etter noen dødballer. Grahn rensker begge.


34 min: Kornbakk med skudd. Bakken redder.

35 min: 3-0. Barikmo. Bredesen med strålende innlegg bak AHFKs forsvar.

Sørumsand med nye dødballer. Bakken plukker den. Nytt frispark.

Offside.

AHFK klarer ikke å falle når midtbanen ikke har press på SIF. Det er barnelærdom.

PAUSE.

46 min: godt frispark av Bjørklund. Lillebo slår den over.

Corneren blir ny corner. Kolstad header. Reddes på streken.

Lørenskog 2 leder 3-1 over Skedsmo 2.

Hauerseter vant 3-1.

48 min: 3-1. Bård Kolstad. Setter den i lengste med høyra.

Helbostad inn for Slorafoss.

Ola Vestreng kom inn for Martin Vestreng ved pause.

56 min: SIF scorer, men offside. Vanskelig  å se. Tvilsom.

Høyere temperatur her. Dommeren som har litt av skylda. Må ta tak her.

61 min: Jevnt nå. Mye feil av begge lag.

63 min: 4-1. Kim Schøne. Header inn en corner fra Weinholdt.

81 min: Skjer ingenting.

SLUTT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar