lørdag 26. september 2015

Direkteoppdateringer fra Blaker - AHFK 2

Med seier over Aurskog-Høland 2 er Blaker godt på vei til 4. divisjon, men tap blir det et heftig kjør i de to siste rundene. 


Kampstart 14:00 på Bruvollen. Jeg oppdaterer også fra andre oppgjør denne lørdagen.

Lagene:

Blaker: Bjørnstad, Thoreid, Nygren, Bogen, Haug - Nordseth, Berntsen, Hoel - Egeberg, Martila, Eriksen.

AHFK 2: Bakken, Slorafoss, Nadden, Lie, Helbostad - Studsrud, Grahn, Bjørklund, M. Kolstad - Skogstad og B. Vestreng.

Verdt å merke seg er at Aurskog-Hølands midtbane har en snittalder på 17 år. Det blir spennende om ungdommelig trøkk når opp mot Blakers rutine.


Vi har startet.

1 min: Vestreng runder keeper ute på siden. Innlegget går bak.

Thomas Haug gult kort. River ned Skogstad. Frisparket er ikke bra nok. Blaker får ballen.

2 min: Skogstad og Vestreng løper fra Blaker sitt forsvar. Ender med at Bjørnstad redder et Studsrud-skudd.

8 min: Corner til Blaker. Bakken plukker den.

11 min:Blaker vinner en duell.... Hoel får ballen og skyter over.

 12 min: Corner til Blaker. Haug skyter utenfor.

13 min: Nordseth skyter over.

Oj, der roper på straffe. Nadden feller Martila. Så ut som straffe.

16 min: Skogstad løper fra Bogen. Bjørnstad redder med beinet.

19 min: Lie spiller Vestreng igjennom. Bjørnstad redder igjen. Stor sjanse.

24 min: Er tålig jevnt. AHFK prøver å trille. Blaker slår mye feil.

25 min: Corner AHFK. Skogstad header utenfor.

27 min: Eriksen header godt. Bakken med god redning.

Blaker litt mer med nå. Slår kun langt, men det er det de er gode på.

Nordseth altfor seint inn i Helbostad. Frispark.

Marius Kolstad skadet. Inn med Jonas Stigen.

Det er godt overtall av AHFK-supportere her. 

34 min: Vestreng vinner en ball. Skogstad løper fra Forsvaret. Bjørnstad redder strålende.

Straffe til AHFK. Billig.

37 min: 0-1. Skogstad kliner den opp i nettaket.

Bergerud jubler bak meg her!

38 min: Lie redder på streken etter en corner. Nordseth med avslutningen.

43 min: Studsrud med godt skudd. Bjørnstad redder den.

PAUSE

48 min: Nordseth med skudd. Bakken redder og mister den. Tar den igjen.

49 min: 1-1. Martila. Nordseth til Eriksen. Innlegget på bakerste setter Martila.

51 min: Blaker mye mer med nå. Berntsen med skudd, utenfor.

52 min: Helbo med innlegg. Skogstad header og Bjørnstad redder.

- Har du røyka, roper Bjørnstad til dommeren etter en avgjørelse. God latter på siden.

Nå kontrer AHFK på Blaker. 

Straffe til Blaker. Hva i alle dager var det? 

55 min: 2-1. Martila. Setter den i hjørnet.

Hands sier folket at det var.

56 min: Berntsen header på bakerste. God redning av Bakken.

60 min: Braaten inn for Eriksen.

Ny dødball fra Blaker. Martila avslutter og Bakken redder greit.

63 min:Mads Sæther inn for Studsrud.

Berntsen ut, Daniel Pereira inn.

65 min: Helbostad med skudd. Grahn spiller ut til han. Bjørnstad redder enkelt.

70 min: Steffen Krogstad inn for Bjørklund.

Tøff takling av Grahn. God 16-åring med trøkk.

74 min: Stor sjanse til AHFK. De presser hardt og Helbostad fyrer. Flipperspill, før Blaker får den ut.

Nå reiser Aurskogingene hjem....

77 min: Mye rot her ute. 

Jeg liker Blaker, men altfor mye klaging. Jeg forstår de til dels fordi dommeren henger ikke helt med.

AHFK 2 presser godt, men Blaker får rydda unna.

Seks minutter igjen, pluss tillegg.

Tre minutter tilleggstid nå. Tre for lite det.

AHFK presser hele veien, men kommer ikke til sjanser.

Slorafoss med innlegg som går i tverrliggeren.

SLUTT.

Gedigen jubel av Blaker der. Forståelig nok. Dette var viktig og nå er de nærme 4. divisjon. 

@EidsvoldTurn: 51 min: 2-0. Fyllingsdalen øker ledelsen - også denne gang er det Kampenes som scorer.

@ralingenfk: 3 min: 1-0 til Rælingen ved Blend!

Gjerdrum leder 4-0 over Grue. Rundspiller de sier Håvard Sæle på Twitter.

Rælingen leder 2-0 over Fu/Vo.

Asker leder 2-0 over Hauerseter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar