torsdag 25. juni 2015

Direkte fra Aurskog-Høland mot Fet

    Kampstart er 19:00 på Høland stadion. For deg som en eller annen grunn ikke kommer på kamp kan du følge kampen her.


"Sendingen" starter like før kampen.

AHFK: Hemmingbye, Jensen, Haugen, Kopperud, Akselsen, O. Vestreng, M. Vestreng, Aaserud, Krogstad, Svardahl og Østengen.

Fet: Hoftvedt, Lundberg, Bergan Foss, Moren Bråthen, Jönsson, Søgård, Rygg, Mathisen, Sanderlien, Torud, Blix.

Det er flere spill på kampen hos Nordicbet. AHFK er gjort til litt for stor favoritt, mener nå jeg. Sjekk ut spillene her.

18:13: Stemningen er litt å ta og føle på her nå. Gutta møtes og hilser såvidt. De er veldig konsentrerte. Må bli bra dette.

18:24: Mathias Hoftvedt har varmet opp i ti minutter allerede. Han flyttet til Bjørkelangen i går og må vel få igang kroppen.

Christoffer Blix spiller ikke i kveld. Skaden sitter for hardt i foten. Kjedelig for Fet. Unge og lovende Theodor Erni starter.

Vi er igang.

Sola skinner. Herlig vær - akkurat nå.

2 min: Sanderlien skyter fra 25 m. Hemmingbye slår den til corner.

Corneren går i mål, men annullert pga dytt.

Corner til AHFK.

4 min: Haugen header utenfor. God sjanse.

Lundberg somler og Østengen vinner ballen. Bergan Foss vinner den igjen.

8 min: AHFK setter press på Fet nå. 

11 min: Mathisen header like utenfor. Godt forarbeid av Torud.

12 min: Sanderlien skyter. Keeper mister. Torud setter returen utenfor.

Svardahl klinker til. I tverrliggeren.

15 min: Gult til Rygg.

Fet er bedre nå. Tatt over litt. Flinke til å trille ball.

18 min: Vestreng skyter utenfor fra 23 meter.

Dagens største. Torud løper igjennom men avslutter like utenfor.

21 min: Torud igjen. Skyter hardt. Kjemperedning av Hemmingbye.

Corneren header Lundberg over.

22 min: Søgård skyter fra 30 meter - utenfor.

Corner til AHFK. Ingenting ut av den.

AHFK kontrer med Jensen. Bråthen stopper den.

30 min: Mathisen løper seg fri. Avslutning fra skrått hold går utenfor.

35 min: Corner til AHFK.

1-0. Martin Vestreng. Haugen skyter i tverrliggereren. Vestreng skyter fra 22 mett og i mål.

Lundberg med ny heading. Hemmingbye redder godt igjen. Spilt seg opp nå.

Vegard Aaserud har jobbet AHFK inn i kampen igjen. 

43 min: 2-0. Ola Vestreng. Svardahl følger ballen foran mål. Vestreng setter  den.

43 min: 3-0. Lars-Petter Østengen. Svardahl spiller han igjennom. Skuddfinte så Moren Bråthen tok tidlig pølsepause, skudd med venstra i mål.

Torud skyter over.

Vi er igang. Det høljregner.

56 min; Vetrebg skyter like utenfor.

Østengen vipper over keeper . Reddes på streken.

54 min: Svardahl skyter utenfor.

55 min: Søgård stusser et innlegg langt utenfor.

56 min: Østengen runder keeper. Vestreng skyter men stoppes.

Svardahl blir spilt fra av Vestreng. Hoftvedt redder.

57 min: 3-1. Sanderlien. Skyter i lengste fra 14 meter. Der skulle AHFK hatt frispark først. Er reaksjoner der ute nå.

60 min: 4-1. Østengen. Svardahl spiller han igjennom alene med keeper. Setter den i lengste.

63 min: Tette dueller her ute. God temperatur. Frispark til Fet.

Den vinner Haugen foran Bergan Foss. Corner. Hemmingbye får frispark.

Det er over 300 tilskuere her. Moro!

Jensen feies ned men får ikke frispark.

69 min: Vestreng skyter. Utenfor. Bra forarbeid av Jensen.

Kopperud vil bytte men tramper i bakken. Klar!

73 min: 5-1. Krogstad. Svardahl og Østengen med forarbeidet. Østengens innlegg header Krogstad inn.

75 min: Skjeggenes inn for Akselsen.

AHFK spiller i bakrom. Det vinkes for noen offsider. En er helt feil ettersom Østengen har en mann i ryggen. Snodig.

79 min: Torud med herlig lobb, enda bedre redning av Hemmingbye.

81 min: Krogstad og O. Vestreng ut. Kolstad og B. Vestreng inn.

Kolstad og Bergan Foss har spilt stoppere sammen i flere år. Nå er Kolstad spiss og møter Bergan Foss de siste ni.

Presterud inn for Jönsson.

85 min: Østengen nærme igjen. Bråthen og Hoftvedt ryddet opp.

Gult på B. Vestreng. Holder igjen Mathisen.

87 min: Østengen skal gi igjen en målgivende til Svardahl, men den blir for lang.

Lagt til tre. Er vel to igjen nå.

92 min: Kolstad skrur ballen like utenfor.


SLUTT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar