mandag 22. juni 2015

Direkte fra mandagens fotball

Ny fin fotballmandag. Jeg tar turen til Bruvollen for å se Blaker mot Sørumsand. Jeg oppdater fra flere arenaer også.

Lars-Eirik Svardahl og Aurskog-Høland spiller mot Skedsmo 2 i kveld (Foto: Espen Bråthen )
4. divisjon

Skedsmo 2 - Aurskog-Høland
Eidsvold IF - Gjelleråsen

5. divisjon

Løvenstad - AFSK
Blaker - Sørumsand
Flisbyen - Ull/Kisa 3
Borgen - Skedsmo 3

3. divisjon

Fu/Vo - HamKam 2
Strømmen 2 - Gjerdrum

Noen kamper har allerede startet. Blaker spiller 20:15.

Skedsmo - AHFK 0-1 Lars-Eirik Svardahl (scoret etter 15 minutter).

På Eidsvold mangler EIF flere i dag pga skader og folk som er på ferie/skole. Gjelleråsen melder også at de mangler flere i kveld. Har de tatt ferie de to lagene der eller?

Meget stor trippelsjanse for AHFK nå. To av de i stengene og en som reddes på streken. Fortsatt 0-1 på Skedsmo.

Blakers lag: Bjørnstad - Thoreid, Haug, Nygren, Nylenden - Berntsen, Hoel - Skaalerud, Karlsson, Nordseth - Martila.

Sørumsands lag: Lillebo. Aliassi, Breen, Sagsveen, D. Nazari. Weinholdt, Fetahu og Kornbakk sentralt. B. Nazari og Kolbjørnsrud på kant. Saeed spiss.

Jepp, da er det avreise til Bruvollen. Gleder meg.

5 min 1-0. Martila.

9 min: Hoel på vei igjennom. Avslutter svakt.

2-0 til AHFK. Østengen.

11 min. Blaker igjen.Nordseth kriger seg til en avslutning. Lillebo redder. 

3-0 til AHFK. Skjeggenes.

16 min: Sørumsand triller ball. Blaker er farlige på kontringer.

Corner til SIF. Ingenting først. Blaker kontrer. Martila og Nordseth er ivrige i dag.

Jeg er Indre-mann i kveld også, så det blir litt færre oppdateringer.

AFSK leder 3-1 over Løvenstad.

24 min: Nordseth alene med keeper. Offside.

25 min: Godt frispark av SIF. Like utenfor.

26 min: 2-0. Martila. Spilt igjennom. Mulig offside.

33 min: Jevnt nå. Lite finspill.

37 min 3-0. Martila. Løper igjennom og scorer alene med keeper.

Gult til Weinholdt. Dytter ned Martila. Kunne vært rødt.

Pause.

Eidsvold leder 3-0 over Gjelleråsen.

@FUVO061224: Seier 7-0 mot HamKam2. Mål: Dæhlie x3 og Brenna x3, det siste ble satt inn av Linstad.

47 min: SIF tar tak nå. Triller ball med litt mer trøkk.

Gult på Kolbjørnsrud. Kjeftbruk.

50 min. Blaker kontrer. Nordseth header ned til Martila. Svakt heada.

55 min: 3-1. Kolbjørnsrud på frispark.

61 min: stor sjanse til Karlsson.Lillebo redder.
64 min: Nylenden skyter utenfor.

Gult på Hoel. Tar nok ballen der.

70 min: stor redning av Bjørnstad. Corner.

3-2. Selvmål sies det på corneren.

75 min: Nå smeller det her ute. Både i taklingene og kjeftbruk. Gule deles ut til begge lag. Nylenden denne gang.

Fredrik Larsen utvist pga kjeftbruk. Merkelig. Det var en spiller på benken som skreik på dommeren.

82 min: Sørumsand kriger nå, men Blaker er gode til det.

Rahim faller lett. Frispark. Berntsen banker den ut.

84 min: 4-2. Vegard Gjelsvik. Scorer alene mot keeper.

Nylenden krangler igjen. Heldig som slipper rødt.

Gult til Pereira.

89 min: 5-2. Pereira. Ny kontring. Scorer alene med keeper.

SLUTT.

Det kommer sak snart. Måltila er fornøyd nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar