fredag 9. mai 2014

Følg AFSK-Raumnes og Årnes

Det ble 0-0 i en dørgende kjedelig kamp. De siste 15 minuttene tok AFSK over og burde ha scoret ett eller to mål. Brian Aas bommet på straffe og Wauer og Kristiansen burde ha scoret.


Vi følger første kamp i femte serierunde i 4. divisjon.

8 min: en trist regnværsdag på Aursmoen. Jevn start, med mye feil av begge lag.


9 min: Brian Aas i oppvarming.

13 min: Hansen og Eriksen har nesten vært igjennom, men Simen Kristiansen har vært på plass.

15 min: Brian Aas inn for en skadet Joakim Berg.

20 min: Bystrøm Lie med en suser fra 25m. På corneren header Wauer rett over.

22 min: Plutselig er Autio alene med keeper. I det han skal skyte dundrer Kristiansen inn og vinner ballen. 

26 min: Eriksen med et elendig skudd. Langt utenfor.

30 min: Jevnt på Aursmoen kunstgress. Simen Kristiansen er best på banen. Bergerud og Engen prøver så godt de kan med å jage opp hjemmelaget.

40 min: Det skjer ingenting!

41 min: Gult kort til Christian Sørevik.

43 min: Keeperen til Årnes blir skadet og ligger nede med smerter. AFSK-benken skriker "skyt skyt". Fair play følges ikke der nei.

46 min: Pause. 0-0 og dørgende kjedelig.

Nå er vi igang igjen. Ingenting har skjedd de første fem min.

57 min: Se over! 

58 min: Fruktkurv X90 rosa. Dagens høydepunkt.

60 min: To baller har gått over taket på Aurskoghallen. 

63 min: Årnes med sju pasninger på rad!

65 min: Bystrøm Lie med et skudd to meter over mål.

67 min: Årnes sin keeper med elendig avklaring. Rett i Bystrøm Lie, og ballen går over mål.

72 min: To frispark har gitt AFSK store sjanser. Midtstopperne Kristiansen og Akselsen var veldig nærme scoring. Den siste slo Årnes sin kepper ballen i tverrliggeren.

72 min: Henrik Michelsen inn. Stian Røisgaard ut.

73 min: AFSK har trykket nå. Dødballer har vært viktig. Aas og Wauer med nye sjanser.

78 min: Simen Kristiansen med nok en sjanse etter dødball. AFSK fortjener en scoring nå.

79 min: Gult kort til Eriksen. Etterslenger.

84 min: Årnes får ikke til noe. Ingen bevegelse. Aas igjennom, men avslutter dårlig.

86 min: Hansen og Eriksen kontrer. Eriksen avslutter dårlig med skudd over.

88 min: Wauer med en stor sjanse. Der burde han scoret. Fra fem meter ofrer en Årnes-spiller seg.

90 min: Straffe til AFSK og rødt kort til Årnes. Feil dømt. 

Brian Aas bommet på straffa. 

Amper stemning blant AFSKs supportere. Munnhuggeri med Årnes sine spillere.

Slutt. 0-0.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar